Lodowe wydanie FRUGO uderza w czterech energetycznych kolorach oraz smakach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Soczyste barwy zawitały również na wyjątkowych FRUGOpakach, inspirowanych egzotyką południowych owoców. Oryginalne opakowanie odkrywa kolorową zawartość poszczególnych kubeczków, a specjalna receptura sprawia, że owocowa moc FRUGO nabiera aksamitnej delikatności. Dodatkowo, każdy FRUGO fan spragniony energetycznego doładowania, znajdzie na FRUGOpaku informacje, jaki procent dziennego zapotrzebowania na paczanie, ogarnianie, kumanie, czilowanie czy niepokalanie zawiera każdy lodowych kubeczków.
– FRUGO po raz kolejny zmieniło stan skupienia – tym razem orzeźwiający szał owoców FRUGO połączył się z lodową aksamitnością, tworząc unikalny mix smaku. Dzięki formule czteropaku, każdy amator mroźnej słodyczy będzie mógł zjeść swoje FRUGO lody zaraz po zakupie lub zabrać je do domu i zostawić na pełne kolorów party – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.
Nowe FRUGO lody dostępne są od drugiej połowy października w sieci sklepów Freshmarket i Żabka. Rekomendowana cena detaliczna wynosi: 9,90 zł (w okresie promocyjnym 7,99 zł).