Bruce Rosengarten, wiceprezes firmy Shell, odpowiedzialny za marketing, wyjaśnia: “Dla firmy Shell umowa ta jest bardzo istotna, gdyż redukuje złożoność obsługi stacji benzynowych i optymalizuje sieć dostawczą. Daje nam także możność doskonalenia naszego otwarcia na klienta. Pragniemy, by stacje Shell różniły się od konkurencji.“
Umowa obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów tytoniowych i produktów Non-Food, a także częściowo świeżej i mrożonej żywności. Dotyczy ona Niemiec, Holandii, Belgii, Szwajcarii, Austrii, Luksemburga, Czech, Węgier, Polski oraz Słowacji. W większości krajów od wielu lat istnieją już ścisłe powiązania biznesowe obu firm. Na Węgrzech i Słowacji współpraca została podjęta po raz pierwszy w ramach umowy o dostawy. Na bazie zawartej umowy poszczególne spółki przystępują obecnie do rozmów na temat formy współpracy w danym kraju. Dostawy rozpoczęto 1 stycznia 2007 roku.
tagi: shell,lekkerland,umowa,wiadomości ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...