Bruce Rosengarten, wiceprezes firmy Shell, odpowiedzialny za marketing, wyjaśnia: “Dla firmy Shell umowa ta jest bardzo istotna, gdyż redukuje złożoność obsługi stacji benzynowych i optymalizuje sieć dostawczą. Daje nam także możność doskonalenia naszego otwarcia na klienta. Pragniemy, by stacje Shell różniły się od konkurencji.“
Umowa obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów tytoniowych i produktów Non-Food, a także częściowo świeżej i mrożonej żywności. Dotyczy ona Niemiec, Holandii, Belgii, Szwajcarii, Austrii, Luksemburga, Czech, Węgier, Polski oraz Słowacji. W większości krajów od wielu lat istnieją już ścisłe powiązania biznesowe obu firm. Na Węgrzech i Słowacji współpraca została podjęta po raz pierwszy w ramach umowy o dostawy. Na bazie zawartej umowy poszczególne spółki przystępują obecnie do rozmów na temat formy współpracy w danym kraju. Dostawy rozpoczęto 1 stycznia 2007 roku.
tagi: shell,lekkerland,umowa,wiadomości ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...