Program konsumencki pod hasłem Produktu Roku cieszy się największą popularnością wśród tego typu przedsięwzięć w branży FMCG na arenie międzynarodowej. Jego polska edycja ma miejsce już po raz trzeci. W badaniach przeprowadzanych przez TNS OBOP bierze udział ponad 5 000 respondentów, co stanowi reprezentatywną grupę dla całego społeczeństwa. Wyniki odzwierciedlają tendencje i zachowania wobec rynkowych nowości oraz dają pogląd o ofercie konkurencyjnych producentów. Wybierając Produkt Roku konsumenci biorą pod uwagę m.in. atrakcyjność, wysoką jakość, walory użytkowe i innowacyjność produktów. Dlatego też tytuł stanowi znakomitą rekomendację dla pozostałych użytkowników rynku, a wyróżnienie towaru specjalnym logo konkursowym zachęca do jego zakupu.
W tegorocznej edycji uznanie konsumentów w kategorii „Słodyczy” uzyskała linia Goplana Klasyczna Gorzka Nadziewana. Docenili oni przede wszystkim szlachetny smak ciemnej czekolady, który idealnie uzupełniają oryginalne nadzienia: karmelowe, marcepanowe oraz unikalne na rynku Cafe Creme. Ich wybór był także podyktowany doskonałą znajomością marki Goplana, która zaproponowała innowacyjne połączenie słodyczy z nutą goryczy. Dzięki temu uwodzicielskiemu zestawieniu przysmaki z linii Klasycznej Gorzkiej Nadziewanej przypadły do gustu zarówno amatorom mlecznej, jak i gorzkiej czekolady. Ich inspirujący smak zadowoli nawet najbardziej wybrednych jej wielbicieli. Ceniony i lubiany brand jest ponadto gwarancją wysokiej jakości produktu, którą zawdzięcza sekretnym recepturom oraz długoletniej tradycji. Dzięki wykwintnym nadzieniom Klasyczna Gorzka Nadziewana uzyskała jednak nowe odcienie smakowe i nowe oblicze. Zwycięski produkt Goplany jest odpowiedzią na renesans gorzkiej czekolady na rynku, jednak w urozmaiconej i wzbogaconej oryginalnymi smakami wersji.
Klasyczna Gorzka Nadziewana jako rozwinięcie doskonale rozpoznawalnej marki Klasyczna Gorzka Goplany znalazła się wśród czekolad najlepiej rotujących na rynku. Jej popularność wpierają intensywne działania reklamowe w telewizji oraz informacje prasowe w magazynach konsumenckich, zwłaszcza kobiecych. Do zakupu Klasycznej Gorzkiej Nadziewanej zachęca także przystępna cena oraz możliwość wyboru pomiędzy opakowaniami o gramaturze 90 g - dla prawdziwych smakoszy słodyczy oraz 30 g – jeśli mamy ochotę na małą przyjemność. Ostanie
z nich jest dystrybuowane jako produkt impulsowy. Elegancka szata graficzna ze złoceniami przyciąga uwagę klientów. Moda na czekoladę gorzką oraz wzrastająca świadomość bogactwa wartości odżywczych w niej zwartych sprawia zaś, że Klasyczna Gorzka Nadziewana zyskuje coraz większe grono swoich wielbicieli. Dowodem tego jest prestiżowy tytuł Produktu Roku 2007.
Linia Klasyczna Gorzka Nadziewna marki Goplana :
• Klasyczna Gorzka Marcepanowa 90g
• Klasyczna Gorzka Karmelowa 90g
• Klasyczna Gorzka Cafe Creme 90
• Klasyczna Gorzka Marcepanowa 30g
• Klasyczna Gorzka Karmelowa 30g
• Klasyczna Gorzka Cafe Creme 30
Średnia cena detaliczna czekolady gorzkiej kształtuje się na poziomie 2,20 zł
Producent: Jutrzenka: www.jutrzenka.com.pl
tagi: Goplana,Produkt Roku,Nagroda,Czekolady,czekolada ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...