Każda pralina jest oddzielnie opakowana, co jest właściwe dla produktów z segmentu premium. Nowy produkt marki Milka może też cieszyć konsumentów przystępną ceną i wygodnym opakowaniem, łatwym w użyciu na co dzień. Nowe praliny trafiły do sprzedaży w wygodnych 150 g opakowaniach. W każdym opakowaniu o charakterystycznych, fioletowych barwach marki Milka, znajdziemy 15 indywidualnie zapakowanych pralinek. Opakowania zawierają oddzielnie zapakowane pralinki w jednym z dwóch smakach do wyboru – waniliowe lub czekoladowe. Sugerowana cena detaliczna takiego opakowania 150 g z piętnastoma pralinami wynosi 9,49 złotych.
„Dziś konsument oczekuje od pralin czegoś więcej, niż tylko dobrego smaku np. najlepszej czekolady. Chce produktu dobrej jakości, pasującego do różnych codziennych chwil, w których ma ochotę sięgnąć po coś słodkiego. Milka Crispello spełnia te oczekiwania” – mówi Anna Uptas, Brand Manager Milka Gifting&Sharing z firmy Kraft Foods Polska.
Czekoladki pojawiły się na sklepowych półkach pod koniec lipca br. Wsparcie marketingowe oparte jest na trzech kluczowych filarach: budowania świadomości nowego produktu i widoczności w sklepie oraz zachęcania do pierwszego zakupu.
W ramach kampanii od początku września trwa sampling produktu w wybranych sklepach oraz innych lokalizacjach. W sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego pojawiły się materiały POS, a jako nowość do degustacji w sklepach handlu tradycyjnego zostaną wykorzystane ekspozytory samplingowe, z których konsumenci sami będą częstować się produktem. Ekspozytory zamieszczane będą przy półce lub w strefie przykasowej.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek wspiera także reklama telewizyjna specjalnie przygotowana na tę okazję, kampania prasowa, a także ogólnopolska kampania outdoorowa w największych miastach w Polsce oraz przy sklepach sieci Tesco.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PND Futura, za organizację degustacji agencja IQ Marketing, za zakup mediów dom mediowy Starcom, a za działania PR – agencja ALERT MEDIA Communications.
Milka Crispello dostępna jest w dwóch różnych smakach:
MILKA Crispello à la Choco Cream
Praliny z kremem czekoladowym
Wygodna, codzienna torebka, 150 g = 15 pralinek
Połączenie chrupiącego wafelka wypełnionego puszystym kremem o smaku czekoladowym i oblanego najdelikatniejszą czekoladą Milka z alpejskiego mleka. Cena za opakowanie 150 g – 9,49 zł
MILKA Crispello à la Vanilla Cream
Praliny nadziewane kremem waniliowym
Wygodna, codzienna torebka, 150 g = 15 pralinek
Połączenie chrupiącego wafelka wypełnionego puszystym kremem o smaku waniliowym i oblanego najdelikatniejszą czekoladą Milka z alpejskiego mleka. Cena za opakowanie 150 g - 9,49 zł
tagi: Milka , Crispello , Kraft Foods ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...