Nowości

Milka Crispello

Piątek, 12 października 2012 Autor: Maja Święcka,
Kraft Foods wprowadził na rynek nowy produkt dla miłośników słynącej z delikatności czekolady Milka – praliny Milka Crispello. Jest to połączenie chrupiącego wafelka z puszystym kremem i delikatną czekoladą Milka z alpejskiego mleka. Każda pojedyncza pralinka składa się z trzech warstw: cienkiej czekoladowej polewy, kruchego wafelka oraz puszystego kremu stanowiącego jej nadzienie. Smak nadzienia jest do wyboru: waniliowy lub czekoladowy.

Każda pralina jest oddzielnie opakowana, co jest właściwe dla produktów z segmentu premium. Nowy produkt marki Milka może też cieszyć konsumentów przystępną ceną i wygodnym opakowaniem, łatwym w użyciu na co dzień. Nowe praliny trafiły do sprzedaży w wygodnych 150 g opakowaniach. W każdym opakowaniu o charakterystycznych, fioletowych barwach marki Milka, znajdziemy 15 indywidualnie zapakowanych pralinek. Opakowania zawierają oddzielnie zapakowane pralinki w jednym z dwóch smakach do wyboru – waniliowe lub czekoladowe. Sugerowana cena detaliczna takiego opakowania 150 g z piętnastoma pralinami wynosi 9,49 złotych.

„Dziś konsument oczekuje od pralin czegoś więcej, niż tylko dobrego smaku np. najlepszej czekolady. Chce produktu dobrej jakości, pasującego do różnych codziennych chwil, w których ma ochotę sięgnąć po coś słodkiego. Milka Crispello spełnia te oczekiwania” – mówi Anna Uptas, Brand Manager Milka Gifting&Sharing z firmy Kraft Foods Polska.

Czekoladki pojawiły się na sklepowych półkach pod koniec lipca br. Wsparcie marketingowe oparte jest na trzech kluczowych filarach: budowania świadomości nowego produktu i widoczności w sklepie oraz zachęcania do pierwszego zakupu.

W ramach kampanii od początku września trwa sampling produktu w wybranych sklepach oraz innych lokalizacjach. W sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego pojawiły się materiały POS, a jako nowość do degustacji w sklepach handlu tradycyjnego zostaną wykorzystane ekspozytory samplingowe, z których konsumenci sami będą częstować się produktem. Ekspozytory zamieszczane będą przy półce lub w strefie przykasowej.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wspiera także reklama telewizyjna specjalnie przygotowana na tę okazję, kampania prasowa, a także ogólnopolska kampania outdoorowa w największych miastach w Polsce oraz przy sklepach sieci Tesco.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PND Futura, za organizację degustacji agencja IQ Marketing, za zakup mediów dom mediowy Starcom, a za działania PR – agencja ALERT MEDIA Communications.

Milka Crispello dostępna jest w dwóch różnych smakach:

MILKA  Crispello à la Choco Cream
Praliny z kremem czekoladowym
Wygodna, codzienna torebka, 150 g = 15 pralinek
Połączenie chrupiącego wafelka wypełnionego puszystym kremem o smaku czekoladowym i oblanego najdelikatniejszą czekoladą Milka z alpejskiego mleka. Cena za opakowanie 150 g – 9,49 zł


MILKA  Crispello à la Vanilla Cream
Praliny nadziewane kremem waniliowym
Wygodna, codzienna torebka, 150 g = 15 pralinek
Połączenie chrupiącego wafelka wypełnionego puszystym kremem o smaku waniliowym i oblanego najdelikatniejszą czekoladą Milka z alpejskiego mleka. Cena za opakowanie 150 g - 9,49 zł

tagi: Milka , Crispello , Kraft Foods ,