"Zrezygnowaliśmy ze zdjęć na rzecz wyraźnych nazw wyrobów, aby uwagę konsumenta przyciągała przede wszystkim zawartość opakowań" - mówi Barbara Grzywacz Dyrektor Działu Handlu i Marketingu firmy Bracia Urbanek. - "Nasze produkty wykonane są z najwyższej jakości surowców, pochodzących z okolicznych upraw. Są one pozbawione konserwantów chemicznych oraz barwników spożywczych. Zależało nam, aby ich wysoką jakość odzwierciedlały także nowe etykiety i wieczka na słojach. I udało się! Nowy wizerunek i zawartości opakowań współgrają idealnie. Linię produkcyjną opuściły już pierwsze partie chrzanu delikatesowego, a w niedługim czasie na rynku pojawią się kolejne produkty w nowej szacie graficznej i z nowym logotypem firmy. Mamy nadzieję, że nasze zmiany zyskają aprobatę naszych Klientów, zarówno tych detalicznych jak i partnerów handlowych."
tagi: Bracia Urbanek ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...