"Zrezygnowaliśmy ze zdjęć na rzecz wyraźnych nazw wyrobów, aby uwagę konsumenta przyciągała przede wszystkim zawartość opakowań" - mówi Barbara Grzywacz Dyrektor Działu Handlu i Marketingu firmy Bracia Urbanek. - "Nasze produkty wykonane są z najwyższej jakości surowców, pochodzących z okolicznych upraw. Są one pozbawione konserwantów chemicznych oraz barwników spożywczych. Zależało nam, aby ich wysoką jakość odzwierciedlały także nowe etykiety i wieczka na słojach. I udało się! Nowy wizerunek i zawartości opakowań współgrają idealnie. Linię produkcyjną opuściły już pierwsze partie chrzanu delikatesowego, a w niedługim czasie na rynku pojawią się kolejne produkty w nowej szacie graficznej i z nowym logotypem firmy. Mamy nadzieję, że nasze zmiany zyskają aprobatę naszych Klientów, zarówno tych detalicznych jak i partnerów handlowych."
tagi: Bracia Urbanek ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...