Nowości

Nowy design firmy Bracia Urbanek

Poniedziałek, 08 października 2012 Autor: Maja Święcka,
Opakowania produktów marki Urbanek zmieniły swój design. Chrzan delikatesowy jest pierwszym, który pojawił się na rynku z nową szatą graficzną i wieczkiem. Kremowa etykieta z zielonymi liśćmi jak również nowe wieczko z tymi elementami symbolizować mają naturalny charakter marki.

"Zrezygnowaliśmy ze zdjęć na rzecz wyraźnych nazw wyrobów, aby uwagę konsumenta przyciągała przede wszystkim zawartość opakowań" - mówi Barbara Grzywacz Dyrektor Działu Handlu i Marketingu firmy Bracia Urbanek. - "Nasze produkty wykonane są z najwyższej jakości surowców, pochodzących z  okolicznych upraw. Są one pozbawione konserwantów chemicznych oraz barwników spożywczych. Zależało nam, aby ich wysoką jakość odzwierciedlały także nowe etykiety i wieczka na słojach. I udało się! Nowy wizerunek i zawartości opakowań współgrają idealnie. Linię produkcyjną opuściły już pierwsze partie chrzanu delikatesowego, a w niedługim czasie na rynku pojawią się kolejne produkty w nowej szacie graficznej i z nowym logotypem firmy. Mamy nadzieję, że nasze zmiany zyskają aprobatę naszych Klientów, zarówno tych detalicznych jak i partnerów handlowych."

tagi: Bracia Urbanek ,