Projekty nowej linii powstały z myślą o osobach preferujących nietypowe smaki, pragnących sprawić sobie przyjemność, odrobinę luksusu na co dzień. Zachęcająco czekoladowe opakowania z charakterystycznym logotypem Słodkiej Chwili trafią na rynek jesienią.
tagi: Studio DN Design Group , Słodka Chwila , Dr. Oetker , Świat Pralin ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...