„Owocowa Rozkosz”, „Ziołowe Ukojenie”, „Esencja Brytanii” oraz „Pragnienie Orientu” - to cztery nowe linie herbat firmy BELiN, zaprojektowane przez agencję about ad. Nazwy herbat podkreślają ich oryginalny charakter. Bogata szata graficzna opakowań silnie oddziałuje na wyobraźnię konsumentów i podkreśla niepowtarzalny smak i aromat herbat. Wszystkie opakowania tworzą spójną całość, dzięki przemyślanej kompozycji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe BELiN od 1991 roku zajmuje się produkcją herbatek owocowych i ziołowych oraz herbat czarnych, zielonych, białych. Asortyment jest wciąż poszerzany i udoskonalany oraz dostosowany do preferencji konsumentów. Zupełnie nowa seria przygotowana we współpracy z about ad to odpowiedź na wciąż zmieniające się potrzeby rynku. Szeroka oferta herbat o różnym charakterze powoduje, że każdy smakosz znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swoich bliskich.
„Przygotowanie serii opakowań dla firmy Belin poszerza portfolio naszej agencji w zakresie packagingu” – mówi Maciej Świtała, Senior Account Executive z agencji about ad. – Myślę, że udało nam się podkreślić wysoką jakość herbat, dzięki nowatorskiej oraz bardzo efektownej szacie graficznej opakowań. Wszyscy konsumenci będą mogli się o tym przekonać już niedługo, kiedy nowa seria marki BELiN trafi na sklepowe półki.
Ze strony P.P.U. BELiN Z.P.Ch. Sp. j. za projekt odpowiadał Wojciech Lenartowicz (Właściciel). Projekt i realizację serii opakowań ze strony agencji reklamowej about ad prowadzą Maciej Świtała (Senior Account Executive) i Sebastian Sauer (Creative Group Head).
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...