„Owocowa Rozkosz”, „Ziołowe Ukojenie”, „Esencja Brytanii” oraz „Pragnienie Orientu” - to cztery nowe linie herbat firmy BELiN, zaprojektowane przez agencję about ad. Nazwy herbat podkreślają ich oryginalny charakter. Bogata szata graficzna opakowań silnie oddziałuje na wyobraźnię konsumentów i podkreśla niepowtarzalny smak i aromat herbat. Wszystkie opakowania tworzą spójną całość, dzięki przemyślanej kompozycji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe BELiN od 1991 roku zajmuje się produkcją herbatek owocowych i ziołowych oraz herbat czarnych, zielonych, białych. Asortyment jest wciąż poszerzany i udoskonalany oraz dostosowany do preferencji konsumentów. Zupełnie nowa seria przygotowana we współpracy z about ad to odpowiedź na wciąż zmieniające się potrzeby rynku. Szeroka oferta herbat o różnym charakterze powoduje, że każdy smakosz znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swoich bliskich.
„Przygotowanie serii opakowań dla firmy Belin poszerza portfolio naszej agencji w zakresie packagingu” – mówi Maciej Świtała, Senior Account Executive z agencji about ad. – Myślę, że udało nam się podkreślić wysoką jakość herbat, dzięki nowatorskiej oraz bardzo efektownej szacie graficznej opakowań. Wszyscy konsumenci będą mogli się o tym przekonać już niedługo, kiedy nowa seria marki BELiN trafi na sklepowe półki.
Ze strony P.P.U. BELiN Z.P.Ch. Sp. j. za projekt odpowiadał Wojciech Lenartowicz (Właściciel). Projekt i realizację serii opakowań ze strony agencji reklamowej about ad prowadzą Maciej Świtała (Senior Account Executive) i Sebastian Sauer (Creative Group Head).
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...