To kolejna kampania wykorzystująca Listonic jako idealne medium do przekazu komunikatu związanego z promocją konsumencką. Kontekst wyświetlania reklamy w aplikacji oraz precyzyjne dotarcie do grupy docelowej przekłada się na wysoką efektywność. Reklama wyświetla się podczas robienia zakupów w miejscu sprzedaży.
Aby wziąć udział w konkursie „Co Ty wiesz o ryżu?!” należy wyciąć trzy kody kreskowe z opakowań produktów marki Kupiec. Następnie trzeba wysłać je na adres organizatora wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Co Ty wiesz o ryżu?!”. Konkurs trwa do 10 października 2012 roku.
„Co Ty wiesz o ryżu?!” jest już drugim konkursem firmy Kupiec reklamowanym w aplikacji mobilnej Listonic. Wcześniej, także Nałęczowianka promowała loterię konsumencką przy listach zakupów osiągając czterokrotnie lepszy współczynnik klikalności (CTR – Click Through Rate) niż średnia dla kampanii mobilnych w innych aplikacjach.
tagi: Kupiec , reklama mobilna , ryż ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....