W swoich działaniach Grupa Żywiec wyznaje zasadę kompleksowego podejścia do zarządzania, które cele handlowe stawia na równi z takimi kwestiami jak przejrzystość informacji finansowej, działania na rzecz ochrony środowiska i przestrzeganie standardów etycznych we wszystkich obszarach funkcjonowania. W ubiegłym roku wprowadziła Zasady etyki biznesowej, zbiór zasad etycznych firmy, które zostały wyróżnione w Raporcie Dobrych Praktyk 2005. Grupa Żywiec szczyci się również licznymi przykładami współpracy publiczno-prywatnej. Środki finansowe firmy po porozumieniu z przedstawicielami lokalnych społeczności przeznaczane są na wsparcie wielu inicjatyw społecznych i gospodarczych a także dofinansowywanie przedsięwzięć kulturalnych i sportowych. Swój potencjał firma stara się również wykorzystywać na rzecz przedsięwzięć wspierających rozwój regionów na wielu obszarach. Grupa Żywiec aktywnie współpracuje z organizacjami branżowymi. Była jednym z inicjatorów i uczestników ogólnopolskiej akcji społecznej „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony”. Dbając o odpowiedzialną konsumpcję swoich produktów firma wprowadza również wewnętrzne regulacje dotyczące działalności rynkowej. Należy do nich „Wewnętrzny kodeks komunikacji marketingowej Grupy Żywiec”, którego zapisy wykraczają poza ograniczenia wynikające z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi.
tagi: żywiec ,
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...