Udział w imprezie udało się zrealizować dzięki projektowi współfinansowanemu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.1. - Paszport do Eksportu.
Celem projektu jest zwiększenie udziału sprzedaży produktów firmy na rynkach zagranicznych.
"Udział w targach okazał się strzałem w dziesiątkę" – mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop z o.o. – "Nasze produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem międzynarodowych partnerów, którzy podczas szerokiej akcji degustacyjnej mieli możliwość sprawdzenia doskonałej jakości produktów marki Sertop. Hitem okazał się zwłaszcza nasz najnowszy produkt: serek topiony Oscar dla najmłodszych, który smakował wszystkim, bez względu na wiek."
tagi: Sertop , Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów Riga Food , Łotwa , Ryga ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...