Udział w imprezie udało się zrealizować dzięki projektowi współfinansowanemu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.1. - Paszport do Eksportu.
Celem projektu jest zwiększenie udziału sprzedaży produktów firmy na rynkach zagranicznych.
"Udział w targach okazał się strzałem w dziesiątkę" – mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop z o.o. – "Nasze produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem międzynarodowych partnerów, którzy podczas szerokiej akcji degustacyjnej mieli możliwość sprawdzenia doskonałej jakości produktów marki Sertop. Hitem okazał się zwłaszcza nasz najnowszy produkt: serek topiony Oscar dla najmłodszych, który smakował wszystkim, bez względu na wiek."
tagi: Sertop , Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów Riga Food , Łotwa , Ryga ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...