Udział w imprezie udało się zrealizować dzięki projektowi współfinansowanemu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.1. - Paszport do Eksportu.
Celem projektu jest zwiększenie udziału sprzedaży produktów firmy na rynkach zagranicznych.
"Udział w targach okazał się strzałem w dziesiątkę" – mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop z o.o. – "Nasze produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem międzynarodowych partnerów, którzy podczas szerokiej akcji degustacyjnej mieli możliwość sprawdzenia doskonałej jakości produktów marki Sertop. Hitem okazał się zwłaszcza nasz najnowszy produkt: serek topiony Oscar dla najmłodszych, który smakował wszystkim, bez względu na wiek."
tagi: Sertop , Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów Riga Food , Łotwa , Ryga ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...