Udział w imprezie udało się zrealizować dzięki projektowi współfinansowanemu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.1. - Paszport do Eksportu.
Celem projektu jest zwiększenie udziału sprzedaży produktów firmy na rynkach zagranicznych.
"Udział w targach okazał się strzałem w dziesiątkę" – mówi Aneta Będkowska Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem Sertop z o.o. – "Nasze produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem międzynarodowych partnerów, którzy podczas szerokiej akcji degustacyjnej mieli możliwość sprawdzenia doskonałej jakości produktów marki Sertop. Hitem okazał się zwłaszcza nasz najnowszy produkt: serek topiony Oscar dla najmłodszych, który smakował wszystkim, bez względu na wiek."
tagi: Sertop , Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów Riga Food , Łotwa , Ryga ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...