Konsumenci oczekują, aby kosmetyki do włosów dostarczały wyjątkowej pielęgnacji i ochrony oraz odbudowywały włosy. Równie ważne, aby formuła nie wysuszała i działała w harmonii ze skórą i włosami oraz była łatwa do spłukania. Podkreślają oni, że składniki powinny być nieskomplikowane, działać efektywnie, a w rezultacie nie obciążać włosów. Istotny jest także subtelny zapach.
Rozumiejąc potrzeby konsumentów naukowcy z Centrum Badań i Rozwoju stworzyli unikalną formułę, łączącą naturalne składniki i płynną keratynę, która stanowi naturalny budulec włosa. Nowe formuły zostały wprowadzone we wszystkich produktach do pielęgnacji i stylizacji włosów. Płynna keratyna działa w harmonii ze strukturą włosa odbudowując włosy w miejscu zniszczenia. Zapewnia włosom gładką powierzchnię. Natomiast ekstrakt ze składników inspirowanych naturą odżywia je, odpowiadając na indywidualne potrzeby włosów.
Kosmetyki do stylizacji włosów zostały wzbogacone o KREATIN PROTECTION FORMULA czyli o system ochronny, który chroni włosy na całej ich długości. Stają się one bardziej odporne, a naturalna keratyna włosów jest długotrwale chroniona.
Prace nad nową formułą trwały aż 24 miesiące, w trakcie których wszystkie produkty były kilkakrotnie przebadane, a 11 tysiące konsumentów oceniało i wybierało nowe produkty. Konsumenci ocenili również nowe projekty graficzne kosmetyków. Według opinii respondentów charakteryzują się one lepszą wyróżnialnością i czytelnością. Mają bardziej nowoczesny i innowacyjny charakter.
tagi: Nivea , szampon , pielęgnacja włosów ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...