Relaunchowi marki towarzyszą działania marketingowe we wszystkich kanałach dystrybucji. Kampania realizowana jest zarówno w mediach branżowych, jak i lifestylowych w zamkniętym obiegu. Na potrzeby promocyjne brandu, z myślą o odbiorcach Maximus Vodka, wykorzystano również kanały komunikacji, które są szczególnie cenione przez młodych ludzi - utworzona została dedykowana strona internetowa www.maximusvodka.pl oraz profil na Facebooku.
Relaunchowi towarzyszyło wprowadzenie nowej butelki. W nowej odsłonie jest wysmukła, nieznacznie węższa u podstawy i szersza w górnej części. Butelkę zdobi tarcza oraz dwa skrzyżowane miecze, które symbolizują męstwo, odwagę i bohaterstwo starożytnych gladiatorów. Projekt nowej butelki został przygotowany przez znaną amerykańską agencję współpracującą z Brown-Forman. Zmiana wizerunku butelki umacnia nowe pozycjonowanie i pozwala wyróżnić produkt na tle konkurencji. Zdjęcia butelki zostały wykonane przez londyńskiego fotografa Richarda Maxteda, który zdobył wiele wyróżnień w kategorii fotografii reklamowej za kampanie dla tak znanych marek jak: British Airways, Mandarin Oriental, czy Campbell’s Soup.
Uwagę konsumentów oraz środowiska branżowego zwróciła nie tylko nowa butelka, ale również linia kreatywna kampanii, opracowana we współpracy ze światowej sławy ilustratorem Mortem Küstlerem, który zasłynął głównie pracami ilustrującymi amerykańską wojnę secesyjną. Küstler stworzył na potrzeby kampanii grafiki, które odzwierciedlają przesłanie przekazywane przez Maximus® Vodka. Ilustracje podkreślają te cechy, które charakteryzują prawdziwych mężczyzn, eksponują zachowania, które pozwalają mężczyznom zwyciężać, jak honor, lojalność i rycerskość.
Oryginalna i odważna kampania została szybko zauważona i doceniona przez środowisko branżowe. W sierpniu Maxiumus Vodka wyróżniony został w programie Laur Konsumenta - Odkrycie Roku. Zdaniem członków jury kampania Powstań i zdobywaj, idealnie pasuje do nowego pozycjonowania produktu. Grafiki autorstwa Morta Küstlera, utrzymane w modnej obecnie komiksowej konwencji, w charakterystyczny i niebanalny sposób podkreślają męstwo i odwagę, wartości, z którymi utożsamiana jest marka.