Żelki mają kształt… butelek FRUGO. Nie mogło być zresztą inaczej, skoro to właśnie kultowa butelka w świadomości fanów tak bardzo związana jest z marką. Żelki-butelki w kolorach czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym kryją w sobie doskonale znany, oryginalny i mocno owocowy smak czarnego pitahaya, szalonego lulo, wybuchowego granatu i egzotycznej passiflory.
„Cały czas pragniemy zaskakiwać naszych fanów pokazując, że wszystko to, co robimy, robimy właśnie dla nich. Tym razem nasze owocowe laboratoria FRUGO dość długo myślały nad kolejną niespodzianką, ale warto było czekać! Jest FRUGO do picia, jest FRUGO do lizania, a teraz nadeszła pora, by rozgryźć FRUGO!” – mówi Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Żelki FRUGO dostępne będą w 100-gramowych opakowaniach. Dobrze widoczny logotyp FRUGO po lekkim liftingu nie pozostawia wątpliwości, z którą marką mamy do czynienia. Specjalnie zaprojektowana, w części przezroczysta torebka pozwala bez trudu dostrzec kolorową zawartość. Do poszczególnych smaków kultowego napoju FRUGO nawiązują zarówno doskonale widoczne na opakowaniach rendery butelek, jak i owoce: pitahaya w czarnych żelkach, lulo w zielonych, granat w czerwonych i passiflora w pomarańczowych.
Żelki FRUGO już są!
tagi: Frugo , żelki , FoodCare ,
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs...
Jak połączyć nowe technologie z relatywnie tradycyjną...
"Katalizatorem innowacji są zmiany klimatyczne" –...
Branża piwowarska w Europie to 2 miliony miejsc pracy i 40 mld...
Amazon świętuje 10-lecie działalności w Polsce, której...
Zawieszono ponad 282 tys....
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...