Małe opakowania i gramatury cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem konsumentów, odpowiadają za połowę sprzedaży serów pleśniowych. To zasadniczy powód wprowadzenia do oferty dwóch nowych pozycji asortymentowych, ale to także wyjście naprzeciw stale rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Nowe produkty dedykowane są zarówno dla Handlu Tradycyjnego, jak i Handlu Nowoczesnego, dla wygody odbiorców będą dostępne także w mniejszym opakowaniu zbiorczym: dla Handlu Tradycyjnego w kartonach MIX 6 szt (3 szt. z ziołami, 3 szt. z oliwkami), a dla Handlu Nowoczesnego w kartonach monosmakowych 6 szt.
Sery Valbon pojawiły się na polskim rynku na początku 2000 roku i w kilka miesięcy zyskały dużą popularność. W ten sposób Hochland zapoczątkował dynamiczny rozwoju rynku serów pleśniowych w Polsce. Od tego czasu rynek ewoluował i wiele zmieniło się, ale konsumentów trzeba cały czas edukować i zachęcać do spożywania serów pleśniowych, my to robimy, tego typu działania mamy wpisane w strategię. Obserwujemy rosnące zainteresowanie konsumentów serami pleśniowymi z dodatkami, stąd nasza aktualna propozycja.
W dalszej perspektywie rynek serów pleśniowych powinien rozwijać się, skala rozwoju rynku w najbliższym czasie jest jednak trudna do oszacowania, dynamika wzrostu będzie uzależniona od sytuacji makroekonomicznej, jej polepszenie zwykle pozwala na zwiększenie konsumpcji w gospodarstwach domowych.
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...