Małe opakowania i gramatury cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem konsumentów, odpowiadają za połowę sprzedaży serów pleśniowych. To zasadniczy powód wprowadzenia do oferty dwóch nowych pozycji asortymentowych, ale to także wyjście naprzeciw stale rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Nowe produkty dedykowane są zarówno dla Handlu Tradycyjnego, jak i Handlu Nowoczesnego, dla wygody odbiorców będą dostępne także w mniejszym opakowaniu zbiorczym: dla Handlu Tradycyjnego w kartonach MIX 6 szt (3 szt. z ziołami, 3 szt. z oliwkami), a dla Handlu Nowoczesnego w kartonach monosmakowych 6 szt.
Sery Valbon pojawiły się na polskim rynku na początku 2000 roku i w kilka miesięcy zyskały dużą popularność. W ten sposób Hochland zapoczątkował dynamiczny rozwoju rynku serów pleśniowych w Polsce. Od tego czasu rynek ewoluował i wiele zmieniło się, ale konsumentów trzeba cały czas edukować i zachęcać do spożywania serów pleśniowych, my to robimy, tego typu działania mamy wpisane w strategię. Obserwujemy rosnące zainteresowanie konsumentów serami pleśniowymi z dodatkami, stąd nasza aktualna propozycja.
W dalszej perspektywie rynek serów pleśniowych powinien rozwijać się, skala rozwoju rynku w najbliższym czasie jest jednak trudna do oszacowania, dynamika wzrostu będzie uzależniona od sytuacji makroekonomicznej, jej polepszenie zwykle pozwala na zwiększenie konsumpcji w gospodarstwach domowych.
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...