Małe opakowania i gramatury cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem konsumentów, odpowiadają za połowę sprzedaży serów pleśniowych. To zasadniczy powód wprowadzenia do oferty dwóch nowych pozycji asortymentowych, ale to także wyjście naprzeciw stale rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Nowe produkty dedykowane są zarówno dla Handlu Tradycyjnego, jak i Handlu Nowoczesnego, dla wygody odbiorców będą dostępne także w mniejszym opakowaniu zbiorczym: dla Handlu Tradycyjnego w kartonach MIX 6 szt (3 szt. z ziołami, 3 szt. z oliwkami), a dla Handlu Nowoczesnego w kartonach monosmakowych 6 szt.
Sery Valbon pojawiły się na polskim rynku na początku 2000 roku i w kilka miesięcy zyskały dużą popularność. W ten sposób Hochland zapoczątkował dynamiczny rozwoju rynku serów pleśniowych w Polsce. Od tego czasu rynek ewoluował i wiele zmieniło się, ale konsumentów trzeba cały czas edukować i zachęcać do spożywania serów pleśniowych, my to robimy, tego typu działania mamy wpisane w strategię. Obserwujemy rosnące zainteresowanie konsumentów serami pleśniowymi z dodatkami, stąd nasza aktualna propozycja.
W dalszej perspektywie rynek serów pleśniowych powinien rozwijać się, skala rozwoju rynku w najbliższym czasie jest jednak trudna do oszacowania, dynamika wzrostu będzie uzależniona od sytuacji makroekonomicznej, jej polepszenie zwykle pozwala na zwiększenie konsumpcji w gospodarstwach domowych.
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs...
Jak połączyć nowe technologie z relatywnie tradycyjną...
"Katalizatorem innowacji są zmiany klimatyczne" –...
Branża piwowarska w Europie to 2 miliony miejsc pracy i 40 mld...
Amazon świętuje 10-lecie działalności w Polsce, której...
Zawieszono ponad 282 tys....
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...