Preparaty do mycia uniwersalnego Sidolux od lat cenione są przez klientów za niepowtarzalne i piękne nuty zapachowe. Lakma Strefa – producent marki – poszukuje wciąż nowych zapachów, które może zaproponować poszukującym innowacji konsumentom.
Zapach Japonii
Najnowszą propozycją marki Sidolux jest preparat do mycia uniwersalnego o zapachu kwiatu japońskiej wiśni. Zapach inspirowany jest kulturą wschodu, w której ogromne znaczenie odgrywa ognisko domowe. Preparat poza tym, że zapewnia długotrwały, dobrze nastrajający zapach, to jest bardzo skuteczny. Zawiera unikatowy system Soda Power, który efektywnie pomaga usunąć uporczywe zabrudzenia. Soda ma właściwości zmiękczające wodę, przez co zanieczyszczenia są szybko usuwane z podłoża, bez zbędnego szorowania i pozostawiania smug. Preparat przeznaczony jest do mycia wszystkich powierzchni zmywalnych.
Sidolux o pojemności 1000 ml kosztuje 5,99 zł - 6,99 zł
tagi: Sidolux , Lakma Strefa ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...