Z chwilą zmiany nazwy spółki na Grupę Kolastyna, Laboratorium Kolastyna stanie się – obok Miraculum i Juliette Essayer – marką kosmetyczną należącą do portfolio Grupy. Grupa Kolastyna SA w najbliższym czasie zadebiutuje na GPW w Warszawie. Środki pozyskane z emisji akcji firma przeznaczy na wzmocnienie marek, ugruntowanie pozycji w kraju i ekspansję na nowe rynki eksportowe – powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupy Kolastyna SA.
Promocja korporacyjnego logo Grupy Kolastyna SA łączy się z odświeżeniem linii produktowych i wprowadzeniem do oferty nowych serii pielęgnacyjnych: OGRÓD SPA, RAJSKA OLIWKA, EXTRA LIFT, BIO TERAPIA i ŹRÓDŁO URODY.
tagi: kolastyna ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...