Pomimo tego, że w katalogu targowym w wykazie wystawców pod polską flagą widniały organizacje MRiRW, PAIiIZ, UPEMI (organizacja producentów mięsa) i jedna firma – Carpo, to ku mojemu zaskoczeniu, nasz kraj reprezentowany był przez 20 producentów z regionu wschodniej Polski. Stoiska rodzimych wystawców zlokalizowane były w formie „wyspy”, co umożliwiało odwiedzającym zapoznanie się z szeroką ofertą polskich produktów. Ponadto, na stoisku biura handlowego Konsulatu RP w Nowym Jorku dostępnych było wiele informacji i towarów od innych producentów, m.in. z firmy Stovit, czy lubelskiej Perły.
Pierwszy dzień targów Fancy Food Show był dla polskich wystawców bardzo uroczysty, ponieważ obecni byli przedstawiciele MRiRW z Ministrem Andrzejem Butrą na czele, organizacji rządowych i Telewizji Polskiej. Obecni byli również przedstawiciele redakcji miesięcznika Hurt & Detal i Food from Poland, dzięki czemu możemy zaprezentować własny materiał zdjęciowy.
Tomasz Pańczyk
tagi: Fancy Food Show , Waszyngton ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...