Nowości

belVita nowym pomysłem na śniadanie

Czwartek, 12 lipca 2012 Autor: Maja Święcka,
Znane i lubiane na świecie ciastka z pełnego ziarna belVita od czerwca są dostępne również w Polsce. Stworzone specjalnie na śniadanie, zdobyły już popularność w ponad 20 krajach świata.

Śniadanie, jeśli w ogóle znajdujemy na nie chwilę, z czym się nam kojarzy? Z mdłą owsianką? Kanapką z szynką, jajecznicą, a może szybkim łykiem kawy? Brakuje nam nie tylko czasu, ale i pomysłu na łatwe, pożywne pierwsze danie. Szukającym urozmaicenia Kraft Foods Polska proponuje alternatywę dla dotychczasowych porannych posiłków (lub ich braku)! belVita to ciasteczka stworzone specjalnie z myślą o śniadaniu, które będąc częścią porannego posiłku, dostarczają energii na cały poranek. Doskonała propozycja dla zabieganych na wygodne, dobrze zbilansowane śniadanie, które można bardzo szybko przygotować w domu lub zabrać ze sobą i zjeść w pracy.

Śniadanie jest najważniejsze!

Wielu Polaków nie wie, jak powinien wyglądać dobrze zbilansowany poranny posiłek. W pośpiechu mają problem z wyborem odpowiednich składników. Choć trendy żywieniowe się zmieniają i coraz częściej sięgamy po lekkie, pożywne produkty śniadaniowe, to nadal nie są one odpowiednio zbilansowane.

Często na przygotowanie śniadania nie mamy zwyczajnie czasu. Z badań  przeprowadzonych na zlecenie Kraft Foods Polska wynika, że blisko co dziesiąty Polak rezygnuje ze śniadania na rzecz kilku dodatkowych minut snu. Ponadto śniadania naszych rodaków, jeżeli już są jedzone, rzadko są przemyślane pod względem wartości odżywczych. Tymczasem eksperci podkreślają, że to śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia i warto, by właśnie ono dostarczało organizmowi odpowiednich składników odżywczych.

„Aby zapewnić sobie długotrwały dostęp do energii, należy na śniadanie spożywać węglowodany złożone. Są one wolno trawione, dzięki czemu stopniowo uwalnianiają energię od samego rana. Dobrym źródłem węglowodanów złożonych są produkty zbożowe. Dobrymi źródłami witamin, składników mineralnych i błonnika są warzywa i owoce, a białka i wapnia – produkty mleczne. W prawidłowo zestawionym śniadaniu podstawę odżywiania powinny stanowić produkty pochodzenia roślinnego spożywane razem z produktami pochodzenia zwierzęcego. Uważam, że produkty z pełnoziarnistych zbóż są najlepsze na dobry początek dnia” – podkreśla prof. Lidia Wądołowska z Katedry Żywienia Człowieka Wydziału Nauk o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.

Mając na uwadze wyniki badań, opinie ekspertów oraz zmieniające się zwyczaje, Kraft Foods wprowadza na polski rynek produkt, który doskonale odpowiada na potrzeby Polaków, a jego receptura została opracowana specjalnie z myślą o śniadaniu.

„Ciastka belVita są wypiekane z pełnego ziarna aż 5 rodzajów zbóż niezbędnych w codziennej diecie, zwierają witaminy, składniki mineralne i błonnik, produkowane są bez konserwantów i sztucznych barwników” – mówi Agnieszka Dobrowolska, Brand Manager marki belVita. – „Jest to doskonały produkt dla nowoczesnych, aktywnych osób, które żyją pełnią życia. belVita ma szansę stać się bestsellerem w swojej kategorii, ponieważ jej receptura jest rezultatem ponad 15 lat badań, a zdolność do stopniowego uwalniania węglowodanów po zjedzeniu śniadania została naukowo udowodniona w badaniach klinicznych. Dlatego belVita to coś znacznie więcej niż ciastko – to smaczny i wygodny sposób na pełen energii poranek.”

Dlaczego belVita?

- Bo jej receptura jest wyjątkowa: Produkt powstaje z pełnego ziarna aż 5 rodzajów zbóż. Jest źródłem witamin, minerałów i błonnika. Produkowany jest bez konserwantów i sztucznych barwników.

- Bo jest wygodna: Każde opakowanie to cztery kruche ciasteczka, które stanowią poręczną porcję na jedno śniadanie. Zmieszczą się nawet w małej torebce.

- Bo jest smaczna: belVita jest dostępna w wielu pysznych smakach, tj. musli z owocami, 5 zbóż z mlekiem, kakao lub orzechów z czekoladą, a także jako belVita Pyszne Nadzienie z jogurtem naturalnym, truskawkowym lub kremem o smaku czekoladowo-orzechowym.

- Bo jest częścią zbilansowanego śniadania: belVita jest zalecana jako część zbilansowanego śniadania zawierającego owoc, porcję beztłuszczowego lub niskotłuszczowego nabiału oraz napój, na przykład belVita, jabłko, jogurt plus herbata lub kawa.

- Bo to energia na cały poranek: belVita zapewnia ciągłe i miarowe uwalnianie węglowodanów przez 4 godziny po zjedzeniu śniadania.

„W badaniach nad recepturą belVita brali udział wiodący eksperci z Francji, Kanady i Australii. Cel był jasny: stworzyć produkt, który może być częścią zbilansowanego śniadania współczesnego człowieka i ma korzystne właściwości żywieniowe. belVita to jedyne ciasteczka opracowane według tej misji, specjalnie na śniadanie. Ich charakterystyczną cechą są odpowiednio dobrane składniki, przetwarzane w kontrolowanych warunkach termicznych. Dzięki łagodnemu, monitorowanemu procesowi wyrabiania, węglowodany złożone zawarte w produkcie zachowują swoje właściwości. Ciasteczka belVita spożywane jako część zbilansowanego śniadania stopniowo uwalniają węglowodany przez cztery godziny” – mówi Elisabeth Riou, Kierownik Komunikacji Żywieniowej w Centrum Badań Kraft Foods w Saclay we Francji i ekspert żywieniowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży spożywczej.

Portfolio belVita w Polsce

belVita kakaowe – ciasteczka zbożowe z kakao

Zawierają 56% zbóż, w tym 40% pełnego ziarna. 1 małe opakowanie (4 ciastka) pokrywa 23% dziennego zapotrzebowania na witaminę E, 19% zalecanego dziennego spożycia witaminy B1 oraz 15% dziennego zapotrzebowania na żelazo.
Cena: 300 g od 6,99 pln, 50 g – od 1,39 zł


belVita musli z owocami– ciasteczka zbożowe z musli

Zawierają 61% zbóż, w tym 24% pełnego ziarna. 1 małe opakowanie (4 ciastka) pokrywa ponad 30% dziennego zapotrzebowania na witaminę B6, ponad 20% zalecanego dziennego spożycia witaminy B1 oraz 15% dziennego zapotrzebowania na witaminę B3.
Cena: 300 g od 6,99 pln, 50 g – od 1,39 zł


belVita 5 zbóż + mleko – ciasteczka z 5 rodzajami zbóż i mlekiem

Zawierają 71% zbóż, w tym 20% pełnego ziarna. 1 małe opakowanie (4 ciastka) pokrywa ponad 50% dziennego zapotrzebowania na witaminę B1, ponad 25% zalecanego dziennego spożycia witaminy B6 oraz ponad 15% dziennego zapotrzebowania na kwas foliowy i żelazo.
Cena: 300 g od 6,99 pln, 50 g – od 1,39 zł

belVita orzechy + czekolada – ciasteczka z orzechami i czekoladą

Zawierają 62% zbóż, w tym 20% pełnego ziarna. 1 małe opakowanie (4 ciastka) pokrywa ponad 30% dziennego zapotrzebowania na witaminę B2, B3 oraz kwas foliowy.
Cena: 300 g od 6,99 pln, 50 g – od 1,39 zł


belVita Pyszne Nadzienie z jogurtem naturalnym

Nadzienie zawiera jogurt z żywymi kulturami bakteryjnymi naturalnie obecnymi w jogurtach. Ciasteczka zawierają 55% zbóż, w tym 23% pełnego ziarna. 1 małe opakowanie (2 ciastka) pokrywa 15% dziennego zapotrzebowania na wapń i ponad 35% zalecanego dziennego spożycia witaminy E.
Cena: 253 g od 6,99 zł


belVita Pyszne Nadzienie z jogurtem truskawkowym

Nadzienie zawiera jogurt z żywymi kulturami bakteryjnymi naturalnie obecnymi w jogurtach. Ciasteczka zawierają 55% zbóż, w tym 24% pełnego ziarna. 1 małe opakowanie (2 ciastka) pokrywa 15% dziennego zapotrzebowania na wapń i żelazo oraz ponad 40% zalecanego dziennego spożycia witaminy E.
Cena: 253 g od 6,99 zł


belVita Pyszne Nadzienie z kremem o smaku czekoladowo-orzechowym

Ciasteczka zawierają 55% zbóż, w tym 23% pełnego ziarna. 1 małe opakowanie (2 ciastka) pokrywają ok. 15% dziennego zapotrzebowania na magnez i żelazo oraz 25% zalecanego dziennego spożycia witaminy B1.
Cena: 253 g od 6,99 zł

Wsparcie marketingowe

Wprowadzanej na rynek marce towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w postaci przygotowanego specjalnie na polski rynek spotu reklamowego. Na potrzeby budowania świadomości marki zostanie uruchomiona także strona internetowa. Prowadzone będą liczne degustacje w punktach sprzedaży. belVita będzie również aktywna w blogosferze. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada agencja EURO RSCG, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, za działania PR, współpracę z ekspertami i blogerami odpowiada Alert Media Communications.

O belVita

Produkt obecny jest w ponad 20 krajach pod różnymi markami. Cieszy się popularnością i stałym wzrostem sprzedaży w państwach, w których jest dostępny, takich jak Czechy, Rumunia i Rosja. Ciasteczka Bebe Dobre Rano stały się jednym z wiodących produktów w kategorii paczkowanych ciastek na rynku czeskim. W Rosji pod nazwą Jubileynoye Utrennoye podwoiły w ubiegłym roku swoje rynkowe udziały pod względem wartości i wielkości sprzedaży. Największy sukces marka odniosła w Wielkiej Brytanii, zdobywając serca i podniebienia tak wielu Brytyjczyków, że na Wyspach produkt stał się nawet bardziej popularny niż na rynku francuskim, tradycyjnie bardziej przyzwyczajonym do słodkich śniadań.

tagi: belVita , Kraft Foods ,