Książęce wpisuje się w aktualny trend rozwoju ciekawych gatunków piwnych, których sprzedaż osiąga obecnie największą dynamikę na polskim rynku piwa. Jest to pierwsze polskie piwo premium, którego wizerunek będzie budowany poprzez oferowanie konsumentom różnorodnych doświadczeń piwnych. Książęce odpowiada preferencjom smakowym szerokiego grona odbiorców, a jego atrakcyjna cena – 3,19 zł za butelkę 0,5 l – sprawi, że produkt będzie pożądany i łatwo dostępny.
Obecnie polski konsument przeżywa liczne dylematy zanim zdecyduje się na zakup tzw. piwa specjalistycznego. Do najczęstszych specjaliści zaliczają z jednej strony otwartość i chęć spróbowania nowego smaku, stylu czy gatunku, z drugiej zaś obawę przed porzuceniem dotychczasowych, sprawdzonych nawyków. Coraz częściej konsument także musi liczyć się z rozczarowaniem, jakie przynosi zbyt intensywny, trudny w odbiorze smak nowego trunku. Książęce, które czerpie zarówno z doświadczeń globalnych SABMiller, właściciela Kompanii Piwowarskiej w warzeniu piwa, jak i z pasji oraz doświadczenia browarników z Tyskich Browarów Książęcych spaja pozornie niemożliwe: jakościową różnorodność piwnych stylów oraz łatwość i przyjemność ich picia.
Dotąd różnorodne style piwa, coraz częściej poszukiwane przez klientów, dostępne były niemal wyłącznie w specjalistycznych sklepach piwnych zlokalizowanych w dużych miastach. Dzięki wprowadzeniu do oferty marki Książęce, sklepy i lokale gastronomiczne mają szansę przyciągnąć klientów oczekujących różnorodności i bogatego wyboru, tym samym zwiększając zyski ze sprzedaży i lojalność kupujących.
Dla Książęcego piwo to nie tylko smak, ale także dobranie odpowiedniego szkła, serwowanie w idealnej temperaturze, nalanie zgodnie z rytuałami. To również odpowiedni dobór potraw, gdyż każdy styl Książęcego idealnie podkreśla smak innych dań.
Poznaj Kolekcję Specjalności Książęcego:
Czerwony Lager
Czerwony Lager to piwo o esencjonalnym i wyrazistym smaku z bogatym chmielowym bukietem. Wyróżnia się czerwono – bursztynowym kolorem, który zawdzięcza specjalnemu procesowi produkcji z wykorzystaniem słodów jęczmiennych – pilzneńskiego i karmelowego. Bogaty chmielowy bukiet
i delikatny słodowy posmak sprawiają, że jest to trunek zarówno dla początkujących jak i wytrawnych miłośników piwa.
• Rytuał serwowania: Czerwony Lager smakuje najlepiej schłodzony do 2 – 5°C. Podaje się go w wysokiej lagerowej szklance na nóżce. Należy nalać 2/3 piwa do szklanki przechylonej o 45°, wyprostować ją i dolać resztę, uzyskując aksamitną białą pianę.
• Podkreśla smak: doskonały do kuchni polskiej, czeskiej, mięs, grillowanych potraw oraz przekąsek (wędliny, sery).
• Zawartość alkoholu: 4.9%
• Zawartość ekstraktu: 11.6%
Ciemne Łagodne
Ciemne Łagodne to niezwykłe połączenie intensywnej ciemnej barwy oraz zaskakująco łagodnego i złożonego smaku, uzyskiwanego dzięki kombinacji czterech odmian słodu jęczmiennego. Słód pilzneński i monachijski nadają mu delikatny biszkoptowo – miodowy bukiet, podczas gdy słód karmelowy i palony wzbogacają trunek o intrygujące nuty czekolady i świeżo mielonej kawy. Ciemne Łagodne to piwo idealne dla wszystkich poszukujących w piwie prawdziwej głębi i przyjemności.
• Rytuał serwowania: Ciemne Łagodne się najlepiej smakuje w temperaturze 4-7° w szerokim pokalu, trzymanym za nóżkę, aby nie ogrzać piwa. Należy nalewać je powoli po ściankach, aby natlenić piwo i wydobyć jego bogaty aromat.
• Podkreśla smak: pieczonych mięs, ciemnych sosów, owoców i deserów.
• Zawartość alkoholu: 4.1%
• Zawartość ekstraktu: 11.9%
Złote Pszeniczne
Złote Pszeniczne to naturalnie mętne piwo warzone ze słodu pszenicznego. Jego niezwykły smak to harmonijna kompozycja karmelowych nut i delikatnej, prawie niewyczuwalnej goryczki. Odpowiedni poziom nagazowania sprawia, że Złote Pszeniczne doskonale orzeźwia i gasi pragnienie.
• Rytuał serwowania: Złote Pszeniczne najlepiej smakuje schłodzone do 1-4°, podawane w wysokiej zwężonej w talii szklance, która pozwala wyeksponować gęstą białą pianę.Piwo należy nalewać zgodnie z rytuałem: po ściance pochylonej szklanki, a końcówkę z drożdżowym osadem zamieszać w butelce i przelać na pianę.
• Podkreśla smak: drobiu, ryb, lekkich sałat
i wędzonych serów (bundz, oscypek, gołka)
• Zawartość alkoholu: 4.9%
• Zawartość ekstraktu: 12%
Kompania Piwowarska zaplanowała liczne działania promocyjne, aby wzmocnić widoczność Książęcego na polskim rynku piw. Kampania ATL w telewizji oraz BTL w formie licznych letnich eventów w całej Polsce oraz działania interactive. Aktywności w Internecie oraz dedykowane bezpośrednio konsumentom będą skoncentrowane głównie wokół edukacji i piwnych rytuałów. Podobnie jak szkolenia barmanów, kelnerów i gastronomów. Działania z zakresu PR obejmują angażowanie i edukację mediów m.in. poprzez organizację warsztatów, paneli dyskusyjnych.
Dla detalu
Sprzedaż Książęcego będzie wspomagana licznymi materiałami POSM. Właściciele sklepów otrzymają m.in. standy, szafki ekspozycyjne, zawieszki na skrzynki oraz materiały zapewniające widoczność na półce takie jak wobblery i cenówki. Dodatkowo marka będzie obecna podczas eventów i w gazetach poświęconych piwu i kulinariom.
W lokalach gastronomicznych
Właściciele lokalów gastronomicznych otrzymają szereg materiałów promocyjnych – 3 różne szklanki dla poszczególnych wariantów, standy na stoliki, kolumny, wafle i maty na bar. Wśród materiałów znajdą się również wkładki do menu, z których konsument będzie mógł dowiedzieć się, jak powinno być serwowane Książęce i do jakich potraw powinien dobrać konkretny ze stylów. Podobne materiały zostały przygotowane dla kelnerów, których konsumenci postrzegają zazwyczaj jako kulinarnych ekspertów.
Pojemności i ceny
Książęce będzie dostępne w butelce zwrotnej 0,5 l, w cenie 3,19 zł oraz w kegu o pojemności 30 l.
tagi: Kompania Piwowarska , Książęce , Czerwony Lager , Ciemne Łagodne , Złote Pszeniczne ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....