Nowości

Kotlin w nowym formacie

Środa, 13 czerwca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Marka Kotlin (Agros-Nova), jak co roku zwiększa swą rynkową aktywność podczas letniego sezonu grillowego. Od kilku tygodni fani ketchupów mogą posmakować dwóch wyjątkowych ketchupów grillowych o smaku prażonej cebulki i boczku, które w ramach edycji limitowanej dostępne będą w sprzedaży przez całe lato, oraz wziąć udział w specjalnej piłkarskiej promocji. Kolejną nowość, która wzbogaciła standardową ofertę marki, stanowią ketchupy: łagodny i pikantny w nowym, poręcznym i praktycznym plastikowym opakowaniu 240 g. To najmniejszy format plastikowego opakowania w portfolio Kotlina.
Nowe opakowanie najpopularniejszych smaków ketchupów stanowią idealną porcję na jednorazowe okazje, np. piknik rodzinny czy grilla z przyjaciółmi. Poręczny format doskonale sprawdzi się też w kuchni tzw. singli, a więc w jednoosobowych gospodarstwach domowych. Małe opakowanie i łatwość wyciskania zawartości przypadnie również do gustu najmłodszym, dziecięcym  konsumentom.

Kategoria ketchupów ma ugruntowaną pozycję wśród polskich konsumentów, którzy chętnie wybierają markowe produkty właśnie z tej kategorii. Rynek stabilnie się rozwija. W bieżącym roku jego wartość wzrosła o ponad 10% (okres Grudzień-Marzec 2012 r. do analogicznego okresu rok wcześniej).  W ubiegłym roku osiągnął wartość 425 mln zł.

tagi: Kotlin , Ketchup , Agros-Nova ,