Oranżada YOO! jest dedykowana głównie dzieciom i młodzieży. To jedyna taka propozycja na polskim rynku. Nie zawiera sztucznych barwników ani słodzików, a dodatkowa zawartość witamin zapewnia wysoką akceptację wśród rodziców, kupujących ten produkt swoim dzieciom.
Po sukcesie rynkowym Oranżady YOO! w puszce, marka proponuje konsumentom ten napój w większym opakowaniu. Poręczna butelka o pojemności 1,25 L to tradycyjna forma podania oranżad Hellena. Charakterystyczna dla puszki YOO! młodzieżowa grafika została przeniesiona na papierową etykietę nowej butelki. Grafiki zostały wybrane przez samych młodych konsumentów podczas badań marketingowych.
Marka Hellena konsekwentnie poszerza portfolio o nowe warianty swojego sztandarowego produktu - oranżady. W ofercie marki konsumenci znajdą także Oranżadę YOO! w puszce o pojemności 250 ml oraz limitowana edycję napoju dla kibica z piłkarską grafiką.
Producent: Jutrzenka Colian
Produkt: Oranżada YOO!
Objętość: 1,25 L
Cena det.: ok. 2,50 zł
tagi: Oranżada YOO! , Hellena , Jutrzenka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...