Wielu rodziców dbających o zbilansowaną dietę swoich dzieci, stara się aby pamiętały one o zdrowym odżywianiu również poza domem. kilkulatków dzieci sa wymagającym konsumentem równie ważny jak smak, istotny jest wygląd poszczególnych produktów.- Dlatego tworząc nową w ofercie Good Food pozycję dla dzieci, zależało nam, aby jej skład był zdrowy i wartościowy, a opakowanie zaskakujące i przykuwające uwagę wszystkich– mówi Maria Hoffa menedżer ds. rozwoju produktów z firmy Good Food. - Dzięki temu nowe wafle spodobają się zarówno rodzicom, jako wartościowa przekąska dla ich dzieci oraz maluchom, jako smaczne „małe co nieco” i dobra zabawa.
Zbożowe YO!KITO od Good Food jest przygotowywane z mąki pszennej durum oraz mąki ryżowej bez dodatku sztucznych barwników i konserwantów. Choć jeden wafel to tylko 19 kcal i 0,1 g cukrów, ma lekko słodkawy smak i pysznie chrupie dając dzieciom frajdę. Można je chrupać prosto z z opakowania lub w formie specjalnie przygotowanego deseru, np. z owocowymi dodatkami. YO!KITO to oprócz zdrowej przekąski, zaproszenie do ciekawej zabawy i poznawania języka japońskiegoZapinka na kicie wesołego samuraja z opakowania wafli, ukrywa tajemnicze słowa. . Najwięksi miłośnicy zagadek, mogą zebrać ich całą kolekcję. Aby poznać znaczenie wyrazów oraz inne dalekowschodnie zabawy i legendy warto zajrzeć na www.yokito.pl.
Cena na półce: 2,4 – 2,7 zł
Gramatura: 25 g
Fot. Good Food
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...