Paola kontynuuje strategię letnich aktywności promocyjnych. Po ubiegłorocznej kampanii reklamowej przeprowadzonej w lecie, po raz pierwszy w historii segmentu syropów, marka kontynuuje działania prowadzone o tej porze roku.
Wystarczy kupić dwa dowolne syropy o poj. 0,43l lub jeden o poj. 0,97l, zachować paragon i wysłać smsa o treści PAOLA na numer 7168 (koszt z VAT 1,23zł). Każdy konsument może wysłać dowolną ilość zgłoszeń, adekwatną do liczby paragonów za zakupione syropy. W loterii biorą udział wszystkie produkty pod marką Paola Syrop Owocowy (12 SKU w poj. 0,43l oraz 3 SKU w poj. 0,97l). Co tydzień odbywać się będą losowania 10 blenderów marki Zelmer, których w sumie zostanie rozlosowanych 60. Nagrodą główną, w której wezmą udział wszystkie zgłoszenia, jest : bon IKEA o wartości 15.000PLN na zakup kuchni marzeń. Losowanie odbędzie się 09.07.2012.
„Promujemy używanie syropów nie tylko w okresie jesienno-zimowym, ale przygotowanie letnich orzeźwiających napojów z syropów i wody w słoneczne i upalne dni„– mówi Anna Zygmunt, Brand Manager Hoop Polska.- „Przy tej okazji chcemy nagrodzić naszych konsumentów, dając możliwość wygrania atrakcyjnych nagród.”
Komunikacja loterii odbywać się będzie w Internecie na serwisie www.paola.pl, na którym zawieszona została specjalna strona loteryjna oraz na Facebooku. W Internecie prowadzona będzie również kampania reklamowa loterii. Loteria będzie promowana również w punktach sprzedaży za pomocą zawieszek, wobblerów i plakatów.
Za realizację oraz promocję loterii odpowiada agencja OS3.
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....