„Otwarcie tysięcznego sklepu pod marką ODIDO świadczy o zaufaniu, jakim obdarzyli nas ich właściciele. Pokazuje także, że ODIDO to ważny projekt, który zapewnia skuteczne wsparcie lokalnym sklepom” – komentuje Sylweriusz Faruga, Prezes MAKRO Cash & Carry Polska.
Tysięczny sklep ODIDO znajduje się w Puławach, przy ul. Sienkiewicza 14a. Jego właścicielką jest Ewa Dziedziak, która już wcześniej związana była z handlem detalicznym. Całkowita powierzchnia sklepu to 220 mkw., w tym handlowa wynosi 120 mkw.
Podczas uroczystego otwarcia obecni byli przedstawiciele MAKRO Cash & Carry Polska, nie zabrakło tortu, jak i grona klientów.
Po uroczystości dziennikarze zostali zaproszeni do malowniczego Kazimierza Dolnego.
Zdjęcia: Redakcja
***
Sieć ODIDO stanowi naturalną kontynuację Programu Wsparcie i Partnerstwa dla polskiego Handlu, który z powodzeniem działa w MAKRO od kilku lat. ODIDO powstało, aby jak najefektywniej podnosić konkurencyjność polskich kupców, jednocześnie nie ograniczając ich suwerenności biznesowej. Dlatego model biznesowy sieci zakłada, że po przystąpieniu do niej lokalne sklepy otrzymują stałe wsparcie biznesowe i marketingowe MAKRO Cash & Carry, przy jednoczesnej gwarancji zachowania dużej swobody w prowadzeniu swojego przedsiębiorstwa. Specjaliści MAKRO Cash & Carry opracowują dla wchodzących do sieci sklepów projekty optymalizacji wykorzystania przestrzeni sprzedażowej, prezentacji towarów i wizualizacji oraz promocji placówki handlowej.
tagi: ODIDO , MAKRO Cash & Carry ,
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Herbapol-Lublin ukończył ważną inwestycję w oddziale w...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...