„To marka, która jest łącznikiem pomiędzy człowiekiem, a światem przyrody. Woda - podstawa życia - jest tak samo ważna dla przyrody, jak dla człowieka. Przekazuje nam tę samą energię, regeneruje i wycisza. Białowieski Zdrój zaprasza nas abyśmy poczuli się częścią przyrody. Woda ta daje nam kontakt z naturą, moment obcowania z przyrodą. Pozwala nam dostroić się do jej tempa” – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.
Białowieski Zdrój ma atrakcyjne, nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, czystości wody, prostej formy i elegancji. Ikoną marki jest liść paproci, stanowiący symbol ochrony i oczyszczenia, jak również bogactwa i różnorodności przyrody.
Woda dostępna jest w wersji gazowanej i niegazowanej. Obok opakowania 1,5 l, można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój w butelkach o innowacyjnej na polskim rynku pojemności 0,75 l. Białowieski Zdrój będzie dostępny dla konsumenta w bardzo atrakcyjnej cenie.
Wprowadzeniu wody na rynek będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe – większość z nich zaplanowana jest na miesiące letnie. Wraz z debiutem wody na rynku ruszył fan page na Facebooku www.facebook.com/bialowieskizdroj oraz strona internetowa www.bialowieskizdroj.pl. Poza tym przewidziano działania z zakresu ATL oraz ambient.
tagi: Białowieski Zdrój , Hoop Polska ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...