Wraz z Mikiem Tysonem BLACK zabiera ich w świat Premium, gdzie rządzi pewność siebie, a cechą wyróżniającą jest indywidualizm i niepowtarzalny styl.
BLACK w puszkach o nowym designie to waga ciężka i prawdziwy nokaut dla konkurencji! Pełne portfolio marki - pięć energetyków o różnych smakach, ale dokładnie takim samym błyskawicznym działaniu zamknięto w aspiracyjnych opakowaniach z wizerunkiem Mike`a Tysona i opatrzonych cytatami mistrza. Lekko zmienione logo BLACK daje wrażenie 3D gwarantując doskonałą widoczność na półce. Wyraźna identyfikacja wersji smakowych pozwala łatwiej znaleźć ulubiony smak: oryginalny BLACK Classic, zielony BLACK Mojito, czerwony Cuba Libre, niebieski Kamikaze i biały Light.
Redesign opakowań nie pociągnął za sobą zmiany ceny.
tagi: Food Care , Black , Mike Tyson ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...