Wraz z Mikiem Tysonem BLACK zabiera ich w świat Premium, gdzie rządzi pewność siebie, a cechą wyróżniającą jest indywidualizm i niepowtarzalny styl.
BLACK w puszkach o nowym designie to waga ciężka i prawdziwy nokaut dla konkurencji! Pełne portfolio marki - pięć energetyków o różnych smakach, ale dokładnie takim samym błyskawicznym działaniu zamknięto w aspiracyjnych opakowaniach z wizerunkiem Mike`a Tysona i opatrzonych cytatami mistrza. Lekko zmienione logo BLACK daje wrażenie 3D gwarantując doskonałą widoczność na półce. Wyraźna identyfikacja wersji smakowych pozwala łatwiej znaleźć ulubiony smak: oryginalny BLACK Classic, zielony BLACK Mojito, czerwony Cuba Libre, niebieski Kamikaze i biały Light.
Redesign opakowań nie pociągnął za sobą zmiany ceny.
tagi: Food Care , Black , Mike Tyson ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...