Nowości

BLACK - nowa odsłona mocy

Poniedziałek, 14 maja 2012 Autor: Monika Dawiec,
Mike Tyson twarzą marki BLACK- to zupełnie nowy wymiar mocy, doskonale przystający do odbiorców energetyków BLACK: dynamicznych młodych ludzi, doskonale odnajdujących się we współczesnym świecie szybkości i zmian, potrzebujących siły i energii niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.

Wraz z Mikiem Tysonem BLACK zabiera ich w świat Premium, gdzie rządzi pewność siebie, a cechą wyróżniającą jest indywidualizm i niepowtarzalny styl.

BLACK w puszkach o nowym designie to waga ciężka i prawdziwy nokaut dla konkurencji! Pełne portfolio marki - pięć energetyków o różnych smakach, ale dokładnie takim samym błyskawicznym działaniu zamknięto w aspiracyjnych opakowaniach z wizerunkiem Mike`a Tysona i opatrzonych cytatami mistrza. Lekko zmienione logo BLACK daje wrażenie 3D gwarantując doskonałą widoczność na półce. Wyraźna identyfikacja wersji smakowych pozwala łatwiej znaleźć ulubiony smak: oryginalny BLACK Classic, zielony BLACK Mojito, czerwony Cuba Libre, niebieski Kamikaze i biały Light.  

Redesign opakowań nie pociągnął za sobą zmiany ceny.

tagi: Food Care , Black , Mike Tyson ,