Wraz z Mikiem Tysonem BLACK zabiera ich w świat Premium, gdzie rządzi pewność siebie, a cechą wyróżniającą jest indywidualizm i niepowtarzalny styl.
BLACK w puszkach o nowym designie to waga ciężka i prawdziwy nokaut dla konkurencji! Pełne portfolio marki - pięć energetyków o różnych smakach, ale dokładnie takim samym błyskawicznym działaniu zamknięto w aspiracyjnych opakowaniach z wizerunkiem Mike`a Tysona i opatrzonych cytatami mistrza. Lekko zmienione logo BLACK daje wrażenie 3D gwarantując doskonałą widoczność na półce. Wyraźna identyfikacja wersji smakowych pozwala łatwiej znaleźć ulubiony smak: oryginalny BLACK Classic, zielony BLACK Mojito, czerwony Cuba Libre, niebieski Kamikaze i biały Light.
Redesign opakowań nie pociągnął za sobą zmiany ceny.
tagi: Food Care , Black , Mike Tyson ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...