Nowości

Bo ciastka powinny mieć bajer

Poniedziałek, 14 maja 2012 Autor: Monika Dawiec,
Marka HIT przebojem wdziera się w segment ciastek czekoladowanych. Już od kwietnia na sklepowych półkach dostępna jest przełomowa nowość – HIT Choco Sticks !


Nowe połączenie kruchego herbatnika, w kształcie sticksa z pyszną mleczną czekoladą to nie tylko rozkosz smaku, ale przede wszystkim radość z chrupania.  Unikalny kształt wraz z nieoblaną czekoladą końcówką sprawiają, że nowość od HITa można wygodnie trzymać  w dłoni i chrupać kawałek po kawałku, nie brudząc rąk czekoladą.

Hit Choco Sticks dostępne są w nowym,  wygodnym opakowaniu typu tray. Jak przystało na   HITa tacka, w której znajdują się ciastka ma kolor czerwony! To nie koniec nowości.  W opakowaniu Choco Sticks zastosowano  opcję „OTWÓRZ – ZAMKNIJ”, by konsumenci mogli jeszcze dłużej cieszyć się ich pysznym, kruchym i czekoladowym smakiem.

HIT to wyjątkowa, nowoczesna i dynamiczna marka. Odzwierciedleniem tego są opakowania produktów. Jak wszystkie HITy, także NOWOŚĆ Choco Sticks przykuwa uwagę dynamicznym i nowoczesnym projektem graficznym.

Nowość od HITa wspiera intensywna kampania reklamowa,  obejmująca swym zasięgiem całą Polskę. Już w maju w największych miastach całego kraju  zostanie przeprowadzona kampania outdoorowa  pod hasłem  „Zwyciężyliśmy ślady z czekolady”.

 

tagi: Bahlsen , HIT , ciastka czekoladowe ,