Nowe połączenie kruchego herbatnika, w kształcie sticksa z pyszną mleczną czekoladą to nie tylko rozkosz smaku, ale przede wszystkim radość z chrupania. Unikalny kształt wraz z nieoblaną czekoladą końcówką sprawiają, że nowość od HITa można wygodnie trzymać w dłoni i chrupać kawałek po kawałku, nie brudząc rąk czekoladą.
Hit Choco Sticks dostępne są w nowym, wygodnym opakowaniu typu tray. Jak przystało na HITa tacka, w której znajdują się ciastka ma kolor czerwony! To nie koniec nowości. W opakowaniu Choco Sticks zastosowano opcję „OTWÓRZ – ZAMKNIJ”, by konsumenci mogli jeszcze dłużej cieszyć się ich pysznym, kruchym i czekoladowym smakiem.
HIT to wyjątkowa, nowoczesna i dynamiczna marka. Odzwierciedleniem tego są opakowania produktów. Jak wszystkie HITy, także NOWOŚĆ Choco Sticks przykuwa uwagę dynamicznym i nowoczesnym projektem graficznym.
Nowość od HITa wspiera intensywna kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem całą Polskę. Już w maju w największych miastach całego kraju zostanie przeprowadzona kampania outdoorowa pod hasłem „Zwyciężyliśmy ślady z czekolady”.
tagi: Bahlsen , HIT , ciastka czekoladowe ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...