Nowości

Nowe opakowania owoców morza Abramczyka

Wtorek, 08 maja 2012 Autor: Maja Święcka,
Opakowania krewetek Black Tiger, krewetek koktajlowych, omułek, mieszanki owoców morza i kalmarów marki Abramczyk zmieniły swój design. W nowych kartonikach znajdują się te same, co dotychczas produkty o doskonałej jakości i z minimalną zawartością glazury lodowej, pozwalającej zachować praktycznie niezmienioną wagę podczas ich rozmrażania.

W ciągu ostatnich dwóch lat rozwój firmy Abramczyk nabrał ogromnego rozpędu. Rozbudowa hali magazynowej, unowocześnienie parku maszynowego, poszerzenie sieci dystrybucji oraz liczne nagrody wpłynęły na wysoką pozycję bydgoskiego producenta ryb. W lutym 2011 r. Abramczyk wprowadził  serię ryb z małą ilością glazury, wynoszącą max 10 procent. Kilka miesięcy później na rynku pojawiły się także owoce morza z niską glazurą. Sukces nowego asortymentu zachęcił producenta do wyprodukowania specjalnej serii ryb bez polifosforanów, które aktualnie cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów.

W chwili obecnej firma zdecydowała się na odświeżenie wizerunku opakowań owoców morza. „Dotychczas najważniejszym priorytetem była dla nas doskonała jakość naszych produktów” – mówi Michał Abramczyk, Dyrektor ds. handlu i marketingu. – „Aktualnie chcemy, aby ową jakość odzwierciedlały także opakowania ryb i owoców morza. Bardziej nowoczesne i przejrzyste a także lepiej dostosowane do potrzeb konsumentów.”

Przedsiębiorstwo Abramczyk od 21 lat zajmuje się importem, przetwórstwem i sprzedażą, surowców i gotowych, mrożonych wyrobów rybnych, zarówno w kraju jak i za granicą. Spółka jest własnością rodziny Abramczyków i prowadzona jest bezpośrednio przez właścicieli przy wsparciu wysoko wykwalifikowanej kadry zarządzającej.

www.abramczyk.com.pl

tagi: Abramczyk ,