Nowości

Grolsch w nowej odsłonie

Wtorek, 08 maja 2012 Autor: Maja Święcka,
Dominująca zieleń, odświeżone logo i nowoczesny design etykiety. Znany z niezależności i podążania własną drogą Grolsch dostępny jest w nowych opakowaniach podkreślających dynamizm marki i jej przywiązanie do holenderskich korzeni.

Grolsch, znana na całym świecie holenderska marka premium, po raz kolejny podąża własną drogą. Na rynku pojawiła się właśnie puszka Grolscha z nowoczesnym designem. Połączenie tradycji z nowoczesnością sprawia, że marka zyskuje na widoczności i wyróżnia się wśród konkurentów.

Grolsch postawił na wyrazistą i przyciągającą wzrok zieleń, która zastąpiła dominującą dotychczas srebrzystą biel. Dzięki zastosowaniu cieniowania, bardziej widoczne i dynamiczne stało się logo marki. Wyeksponowano pieczęć podkreślającą jej holenderskie, królewskie pochodzenie. Całość sygnowana jest podpisem twórcy tego znakomitego holenderskiego piwa – Petera Cuypera. Na odwrocie, puszka przyciąga wzrok nowoczesną etykietą – zielone logo marki osadzono na srebrnym tle. Witalność i nowoczesność marki podkreślają również nowe czcionki.

Butelka Grolscha uległa delikatnym zmianom. Odświeżona etykieta i logo podkreślają nowoczesność marki. Pieczęć zyskała naturalniejszy, prostszy wizerunek chmielu oraz datę powstania Grolscha. Etykieta na szyjce butelki, wraz z czerwoną pieczęcią na zgrzewie, stanowi gwarancję jakości marki. Całość etykiety sygnowana jest także podpisem Petera Cuypera.

Nowy wygląd puszki i butelki wzmacnia wartość Grolscha. Dzięki niemu marka zyskuje świeży i dynamiczny wygląd” – twierdzi Ronald van Amerongen, dyrektor marki Grolsch i dodaje – „Grolsch posiada bogate dziedzictwo i wierzymy, a nowe opakowanie podkreśli przywiązanie marki do jakości i szczegółów oraz dumę wynikającą z wyróżniania się z tłumu. Co więcej, zmieniając wygląd butelek i puszek chcemy by Grolsch zyskał jeszcze większą widoczność i rozpoznawalność na półce z piwem.”

Grolsch w nowych opakowaniach na całym świecie pojawił się w marcu br., a do Polski jest systematycznie wprowadzany od kwietnia br. Za zmianę odpowiada znane amsterdamskie studio designerskie Cartilis, które od ponad 50 lat pracuje nad opakowaniami produktów alkoholowych i już wcześniej współpracowało z Grolschem. Nowy wygląd puszki i odświeżona butelka jest częścią globalnej strategii ujednolicenia identyfikacji wizualnej marki.

Więcej na: www.grolsch.pl oraz http://www.facebook.com/Grolsch.Polska

tagi: Grolsch ,