Nowości

„Bo ciastka powinny mieć bajer”

Środa, 25 kwietnia 2012 Autor: Maja Święcka,
Marka HIT przebojem wdziera się w segment ciastek czekoladowanych. Już od kwietnia na sklepowych półkach dostępna jest przełomowa nowość – HIT Choco Sticks!

Nowe połączenie kruchego herbatnika, w kształcie sticksa z pyszną mleczną czekoladą to nie tylko rozkosz smaku, ale przede wszystkim radość z chrupania.  Unikalny kształt wraz z nieoblaną czekoladą końcówką sprawiają, że nowość od HITa można wygodnie trzymać  w dłoni i chrupać kawałek po kawałku, nie brudząc rąk czekoladą.

Hit Choco Sticks dostępne są w nowym,  wygodnym opakowaniu typu tray. Jak przystało na   HITa tacka, w której znajdują się ciastka ma kolor czerwony! To nie koniec nowości.  W opakowaniu Choco Sticks zastosowano  opcję „OTWÓRZ – ZAMKNIJ”, by konsumenci mogli jeszcze dłużej cieszyć się ich pysznym, kruchym i czekoladowym smakiem.

HIT to wyjątkowa, nowoczesna i dynamiczna marka. Odzwierciedleniem tego są opakowania produktów. Jak wszystkie HITy, także NOWOŚĆ Choco Sticks przykuwa uwagę dynamicznym i nowoczesnym projektem graficznym.

Nowość od HITa wspiera intensywna kampania reklamowa,  obejmująca swym zasięgiem całą Polskę. Już w maju w największych miastach całego kraju  zostanie przeprowadzona kampania outdoorowa  pod hasłem  „Zwyciężyliśmy ślady z czekolady”.

Producent: Bahlsen Polska
Opakowanie: 140 g
Cena: ok. 4 zł

tagi: Bahlsen , HIT ,