Według badań 90% gospodarstw domowych w Polsce używa koncentratu pomidorowego kilka razy w miesiącu, z czego 45% aż kilka razy w tygodniu. 96% koncentratu trafia do... zupy pomidorowej, którą jemy średnio raz w tygodniu. A niemal połowa zup jest doprawiana właśnie pietruszką. W odpowiedzi na preferencje konsumentów marka Pudliszki będąca liderem rynku koncentratów pomidorowych oraz ekspertem w zakresie produktów pomidorowych, wprowadza koncentrat z dodatkiem natki pietruszki. Kolejna pomidorowa propozycja Pudliszek wspiera kulinarną kreatywność, jednocześnie zapewniając konsumentom wygodne rozwiązania ułatwiające gotowanie i gwarantujące pyszny rezultat – zupę pomidorową z natką pietruszki.
Koncentrat pomidorowy Pudliszki powstaje z dojrzewających w słońcu pomidorów, których smak jest kluczem do udanej zupy pomidorowej. Produkt nie zawiera konserwantów. Oferowany jest w słoiku 200g.
Pudliszki są liderem na rynku koncentratów pomidorowych, z wartościowymi udziałami średniorocznymi na poziomie ok. 42% (według ACN, cała Polska). W ofercie marki znajdują się wersje o klasycznym smaku w wielu rodzajach opakowań oraz gama smakowa z dodatkiem bazylii, ziół, czosnku i natki pietruszki. Gama koncentratów smakowych do Pudliszek idealnie odpowiada na potrzeby konsumentów. Dzięki nim zupa pomidorowa może być za każdym razem inna.
tagi: HJ Heinz , Heinz , Pudliszki ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...