Kombinacja dwóch smaków nadzienia w jednym rogalu to jeszcze nie wszystko. Dopełnieniem kokosowo–kakaowego wnętrza jest bowiem ciasto… z dodatkiem wiórków kokosowych. Nowy 7 Days Double to przekąska o prawdziwie egzotycznym smaku, która od teraz może nam towarzyszyć na co dzień – zaspokajając w przyjemny sposób głód w szkole, pracy, albo podróży.
„Nowy 7 Days Double to posmak lata, zapowiedź wymarzonych wakacji pod palmami oraz egzotycznych przygód, ale przede wszystkim – odpowiedź na oczekiwania i potrzeby naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że smak kokosowo-kakaowy podbije serca i podniebienia fanów słodkich, pożywnych przekąsek” – mówi Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.
Telewizyjna kampania reklamowa produktu potrwa od 20 kwietnia do połowy czerwca 2012 roku i obejmie takie stacje jak: Polsat (wraz z kanałami tematycznymi), TV4, Super Stacja, At Max Young, 4 Fun Rebel i Discovery. Spoty wyprodukowała agencja Stefi Productions, autorem scenariusza jest firma Spot JWT Ateny. Za kreacje w Internecie oraz działania na stronie 7 Days i profilu Facebook odpowiada LOWE GGK (Lowe Poland).
Masa netto: 80g
Cena: 2,30 zł
tagi: Chipita Poland , 7 Days Double ,
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Firma Dan Cake Polonia zorganizowała pomoc dla powodzian –...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...