Nowości

Coca-Cola wprowadza na rynek nową Nestea Light

Wtorek, 17 kwietnia 2012 Autor: Monika Dawiec,
Ruszyła kampania promująca nową odsłonę napoju herbacianego Nestea o smaku cytrynowym. Nowa Nestea to pierwsza na rynku herbata mrożona w wersji Light.
Kampania koncentruje się na podkreślaniu cech wyróżniających nowy wariant napoju, jakimi są: orzeźwienie i lekkość. Orzeźwiająco lekka. Nowa Nestea Light – to hasło promujące nową odsłonę cytrynowej Nestea w wersji Light.

Wprowadzenie na rynek nowej Nestea to kolejny krok realizujący długofalową strategię firmy Coca-Cola, która odpowiadając na potrzeby konsumentów, poszerza portfolio produktów o napoje w wersji Light, dając im szeroki wybór.

Pojawieniu się na rynku nowej Nestea Light towarzyszą działania ATL, BTL i PR oraz aktywności w Internecie. Kampania ATL obejmuje spoty o długości 10 sekund, emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych Reklama emitowana jest równolegle z 30-sekundowymi spotami promującymi Nestea Black Lemon.

Kreacja spotu reklamowego podkreśla najważniejsze cechy produktu, jakimi są lekkość i orzeźwienie. Pojawiające się w reklamie hasło: Nestea. Początek czegoś niezwykłego, podkreśla, że dzięki orzeźwieniu i lekkości, Nestea niesie ze sobą świeżość w spojrzeniu na otaczający świat, wyzwala chęć do działania i podejmowania nowych wyzwań.

W ramach kampanii planowane są aktywności w Internecie oraz kreatywny sampling w punktach sprzedaży, łączący degustację produktu i aktywności podkreślające lekkość nowej Nestea Light. Za kreację kampanii oraz działania ATL odpowiada agencja McCann Ericson, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania w Internecie prowadzone są przez agencję interaktywną K2. Pomysł i egzekucja kreatywnych samplingów leży po stronie Euro RSCG 4D, natomiast działania PR prowadzone są przez Euro RSCG Sensors.

tagi: Coca-Cola , Nestea ,