Ta noc z pewnością należała do najgorętszych w mieście. Wszystko za sprawą pięknych kobiet, które w połączeniu z napojem energetycznym Egoo stworzyły nieziemską mieszankę wybuchową. Spośród 12 dziewczyn z całej Polski goście wybrali te 4 najgorętsze.
Słodki smak truskawki i maliny, najgorętsze kobiety z całej Polski i najlepsi światowi DJ’e. Czego chcieć więcej by popłynąć z energią Egoo?
Egoo - wersja dla kobiet i dla mężczyzn
Egoo to kolejna propozycja napoju energetyzującego twórcy pierwszego energetyku dla kobiet. Z myślą o konsumentach przygotowano dwie wersje napoju energetycznego: dla niej i dla niego.
Dla kobiet napój o smaku i zapachu aromatycznej truskawki i maliny. Kwiecisty design puszki w kolorze baby pink podkreśla kobiece cechy produktu; wrażliwość i piękno. Dla wielbicieli klasycznego smaku energetyków jest też męska wersja napoju utrzymana w odcieniach czerni, srebra i głębokiej czerwieni. Oba produkty zostały przygotowane na bazie wody osmotycznej, dzięki której nie czuć drażniącego zapachu tauryny.
Jakub K. Kozioł urodził się 14 marca 1987 roku. Jest twórcą brandu oraz całej strategii marketingowej i handlowej marki BLOW, która już po 3 miesiącach dystrybucji znalazła się w notowaniach AC Nielsen, w których przy offtake wyprzedziła takie napoje energetyczne jak Burn (Coca Cola Company) oraz XL Energy Drink.
Jest również twórcą i właścicielem formatu BLOW JOB – THE REAL OFFICE. Wzbudzający wiele kontrowersji program, emitowany w 4FUN TV, odniósł wielki sukces medialny. Reżyserem i scenarzystą był Jakub K. Kozioł wraz z Piotrem Kuźniakiem i firma MiChanel.
„The Hottest Girl in Poland by Egoo"
Projekt „The Hottest Girl in Poland by Egoo” jest ogólnopolskim konkursem dla pięknych kobiet, w którym do wygrania jest m.in. kontrakt reklamowy na rok 2013 r. z Jakubem K. Koziołem (JKK) i jego marką Egoo o łącznej puli nagród 250 tysięcy złotych oraz sesja zdjęciowa wraz z okładką w magazynie dla mężczyzn „Maxim”.
Konkurs komunikowany jest głównie na Facebook’u https://www.facebook.com/DrinkEgoo?ref=ts - powstała specjalna aplikacja, na której administratorzy zamieszczają zdjęcia kandydatek, które wysyłają je drogą mailową. Aplikacja pozwala internautom jedynie na lajkowanie i wstawianie komentarzy, co uniemożliwia osobom nieuprawnionym na jakiekolwiek moderowanie i zamieszczanie informacji na Wall’u. W kwietniu rusza kampania radiowa i outdoroowa z udziałem uczestniczek konkursu.
W każdym miesiącu 15-20 kandydatek z listy „hot 100” zostaje zaproszonych na jedną z dziewięciu cyklicznych imprez z serii „The Hottest Girl in Poland by Egoo”. Na każdej z imprez zaproszeni goście wybierają cztery najładniejsze kandydatki, z których JKK wybiera dwie, które wchodzą do finału i kolejne dwie do eliminacji. Do finału kwalifikuje się 20 najpiękniejszych dziewczyn. Finał odbędzie się na Ibizie, gdzie JKK wybierze „The Hottest Girl in Poland by Egoo”.
tagi: EGOO ,
Ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów zajmuje całą...
Rynek mleka szybko się konsoliduje. Zdaniem prezesa Związku...
6 października w Madrycie Jakub Nowak podpisał umowę zakupu...
W tegorocznym raporcie EFL „Pod lupą” 69% właścicieli...
Z badań, przeprowadzonych przez firmę ubezpieczeniową Warta...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...