Parówki Jedyneczki dostarczają pełnowartościowego białka zwierzęcego, nie zawierają dodatku glutaminianu sodu czy fosforanów, charakteryzują się też niższą o 30% zawartością soli kuchennej
w stosunku do parówek powszechnie występujących na rynku. Można je bezpiecznie i szybko podać
w domu – serwując zarówno na ciepło, jak i na zimno – lub włożyć do szkolnego plecaka. Pojedyncze pakowanie każdej parówki gwarantuje dłuższe przechowywanie bez obsychania.
Debiutowi rynkowemu Jedyneczek będzie towarzyszyła kampania promocyjna z komunikacją kładącą nacisk na unikalne cechy produktu. W ramach wsparcia reklamowego zaplanowano m.in. kampanię TV, reklamę na ekranach diodowych, materiały POS i degustacje w punktach sprzedaży, działania PR oraz reklamowe, a także akcje w internecie.
tagi: Indykpol ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...