Parówki Jedyneczki dostarczają pełnowartościowego białka zwierzęcego, nie zawierają dodatku glutaminianu sodu czy fosforanów, charakteryzują się też niższą o 30% zawartością soli kuchennej
w stosunku do parówek powszechnie występujących na rynku. Można je bezpiecznie i szybko podać
w domu – serwując zarówno na ciepło, jak i na zimno – lub włożyć do szkolnego plecaka. Pojedyncze pakowanie każdej parówki gwarantuje dłuższe przechowywanie bez obsychania.
Debiutowi rynkowemu Jedyneczek będzie towarzyszyła kampania promocyjna z komunikacją kładącą nacisk na unikalne cechy produktu. W ramach wsparcia reklamowego zaplanowano m.in. kampanię TV, reklamę na ekranach diodowych, materiały POS i degustacje w punktach sprzedaży, działania PR oraz reklamowe, a także akcje w internecie.
tagi: Indykpol ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...