Polacy lubią eksperymentować w kuchni – ponad połowa respondentów badania opinii publicznej Nowa Kuchnia Polska przeprowadzonego na zlecenie marki WINIARY odpowiedziała, że zawsze lub często wprowadza zmiany do przygotowywanych potraw.
W odpowiedzi na potrzebę eksperymentowania oraz uwielbienie Polaków dla chińskiego makaronu marka WINIARY stworzyła Pomysł na… Makaronowa patelnia.
W połączeniu ze świeżymi warzywami i mięsem stanowi on pełnowartościowy posiłek dla całej rodziny, którym można cieszyć się na co dzień i od święta.
W opakowaniu Pomysł na… Makaronowa patelnia konsumenci znajdą makaron oraz przyprawy dobrane indywidualnie do każdego z wariantów dania. W połączeniu z mięsem i świeżymi warzywami stanowią pełnowartościowy obiad. Co niezwykle istotne, przygotowanie makaronu z dodatkami trwa zaledwie 30 minut, a do zmywania pozostaje nam tylko jedna patelnia. W zależności od preferencji każdy, nawet najbardziej wymagający konsument, znajdzie coś dla siebie, ponieważ Pomysł na… Makaronowa patelnia jest dostępny w trzech wariantach smakowych. Dla miłośników orientalnych smaków idealny będzie kurczak curry z warzywami lub smażona wieprzowina z warzywami, zaś tradycjonaliści chętnie sięgną po warzywa i mięso mielone.
Na opakowaniach trzech nowości marki WINIARY, konsumenci znajdą przydatne wskazówki oraz listę zakupów potrzebnych do przyrządzenia smacznego makaronu. Dzięki temu, wraz z zakupionym produktem, otrzymują gotowy przepis na smaczne danie, które zawsze się udaje. To jednak nie wyczerpuje pomysłów na indywidualnie skomponowane danie. Wszystkie osoby, które lubią eksperymentować w kuchni, mogą dowolnie dobrać swoje ulubione składniki, np. ananasa, kolendrę, a nawet kiełki, które urozmaicą makaronowe danie.
Produkt nie zawiera glutaminianu sodu i konserwantów.
Sugerowana cena produktu na półce to 4,50 zł.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...