To, co konsument dostrzeże na pierwszy rzut oka to delikatna zmiana logotypu marki Gellwe. Jego trzon i kolory pozostały wprawdzie bez zmian, jednak obecne logo uzupełnia widoczne u dołu hasło „Właśnie to lubię”. Logotyp, a co za tym idzie szarfa, na której znajduje się na opakowaniach uległy powiększeniu, dzięki czemu logo jest wyraźniejsze i lepiej widoczne, skutecznie wyróżniając na półce produkty Gellwe.
Zachowane zostały podstawowe kolory opakowań, do których marka Gellwe zdążyła od lat przyzwyczaić swoich konsumentów. Powiększono grafiki prezentujące najważniejsze atuty danego produktu, np. na opakowaniach Słodkich Kubków Gellwe większe i wyraźniejsze są kubeczki z kisielem oraz owoce składające się na dany smak. Niewielkiej zmianie uległa także czcionka napisów, które obecnie są wyraźniejsze, a jednocześnie lżejsze. Grafikę opakowań uzupełniają konieczne informacje dotyczące wartości kalorycznych produktu.
„Odświeżając opakowania naszych produktów chcieliśmy skutecznie wyróżnić je na półkach tak, by nasi konsumenci sięgali po nie z jeszcze większą łatwością. Jestem pewna, że żywe kolory, nowoczesne liternictwo i wyraźne grafiki zyskają uznanie w oczach wszystkich tych, którzy od lat są wierni produktom Gellwe, a także pomogą przekonać do naszych produktów osoby, które ich jeszcze nie znają” – mówi Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
W opakowaniach z nową wizualizacją konsumenci mogą już znaleźć galaretki, budynie, kisiele, w tym Słodkie Kubki, aromaty do ciast oraz kakao marki Gellwe.
Wśród kisieli ich uwagę zwróci zapewne tegoroczna nowość – Słodki Kubek Gellwe o smaku leśnej poziomki. Wspaniały smak i aromat leśnych poziomek oraz gładka konsystencja z kawałkami soczystych owoców to idealna propozycja na gorącą słodką przekąskę w chłodne dni.
Swoich miłośników znajdą zapewne także dostępne w nowych opakowaniach Słodkie Kubki Gellwe o smaku FRUGO. Aksamitna czarna konsystencja z kawałkami egzotycznych owoców pitahaya oraz aromatem ciemnych winogron, wiśni i czarnej porzeczki sprawia, że trudno oprzeć się smakowi czarnego FRUGO. Miękkość grejpfruta i niezwykła egzotyka grosse lucuma z ekscytującą domieszką jasnych winogron i orzeźwiającej cytryny to z kolei niepowtarzalny smak kisielu o smaku różowego FRUGO. Smak lata przypomina słodka soczysta pomarańcza w towarzystwie zmysłowej passiflory i kroplą cytrynowego orzeźwienia w niezwykłym kisielu o smaku pomarańczowego FRUGO. Z kolei kisiel o smaku białego FRUGO uwodzi słodyczą banana i kokosa połączoną z egzotyczną delikatnością ananasa i kuszącą domieszką orzeźwiającego liczi. Wszystkie Słodkie Kubki Gellwe o smaku FRUGO dostępne są w rekomendowanej cenie 1,19 zł.
W nowych opakowaniach dostępne są już także inne tegoroczne nowości marki Gellwe, magiczne babeczki na licencji firmy Disney.
Proces sukcesywnego zastępowania produktów w opakowaniach prezentujących dotychczasową wizualizację nowymi został zaplanowany na 6 miesięcy.
tagi: Gellwe ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...