Hochland to zdecydowany gracz numer 1 w serach topionych w krążkach, ma 80% rynku (Nielsen, ilościowo, VIII-IX’2011). Nowy Krążek BIAŁO – CZERWONY to 200g pysznego sera topionego, w sumie 8 porcji, cztery o smaku Śmietankowym i cztery z Pomidorami (nowy smak!). Średnia cena detaliczna to 4,6zł za opakowanie 200g.
Nowy produkt - poza przyciągającym wzrok opakowaniem, będzie dodatkowo wsparty reklamą oraz materiałami POS.
BIAŁO – CZERWONY będzie towarzyszył kibicom i ich rodzinom w tej wyjątkowej rywalizacji sportowej i wyjątkowym wydarzeniu, jakim jest EURO 2012. Warto postawić na faworyta. BIAŁO – CZERWONY - niezastąpiony gracz numer 1!
tagi: Hochland ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...