Hochland to zdecydowany gracz numer 1 w serach topionych w krążkach, ma 80% rynku (Nielsen, ilościowo, VIII-IX’2011). Nowy Krążek BIAŁO – CZERWONY to 200g pysznego sera topionego, w sumie 8 porcji, cztery o smaku Śmietankowym i cztery z Pomidorami (nowy smak!). Średnia cena detaliczna to 4,6zł za opakowanie 200g.
Nowy produkt - poza przyciągającym wzrok opakowaniem, będzie dodatkowo wsparty reklamą oraz materiałami POS.
BIAŁO – CZERWONY będzie towarzyszył kibicom i ich rodzinom w tej wyjątkowej rywalizacji sportowej i wyjątkowym wydarzeniu, jakim jest EURO 2012. Warto postawić na faworyta. BIAŁO – CZERWONY - niezastąpiony gracz numer 1!
tagi: Hochland ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...