Hochland to zdecydowany gracz numer 1 w serach topionych w krążkach, ma 80% rynku (Nielsen, ilościowo, VIII-IX’2011). Nowy Krążek BIAŁO – CZERWONY to 200g pysznego sera topionego, w sumie 8 porcji, cztery o smaku Śmietankowym i cztery z Pomidorami (nowy smak!). Średnia cena detaliczna to 4,6zł za opakowanie 200g.
Nowy produkt - poza przyciągającym wzrok opakowaniem, będzie dodatkowo wsparty reklamą oraz materiałami POS.
BIAŁO – CZERWONY będzie towarzyszył kibicom i ich rodzinom w tej wyjątkowej rywalizacji sportowej i wyjątkowym wydarzeniu, jakim jest EURO 2012. Warto postawić na faworyta. BIAŁO – CZERWONY - niezastąpiony gracz numer 1!
tagi: Hochland ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...