„Naszym sekretem jest ciasto” to hasło klienci Telepizzy znają od dawna. Tym razem do bogatej oferty, oferowanej przez hiszpańską markę, dołączyła nowa, oferowana w trzech smakach (peperone, bekone, gyros) pizza Calzzone.
W styczniu Pizza Calzzone będzie oferowana jako oddzielne danie oraz jako bonus do promocji „2za1”, gdzie druga taka sama pizza dodawana jest gratis.
tagi: Telepizza ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...