Nowości

Nowe, pomidorowe od Podravki!

Środa, 21 grudnia 2011 Autor: Maja Święcka,
Na sklepowe półki trafiły właśnie produkty pomidorowe Podravka w nowych, bardzo pomidorowych opakowaniach. Ich stylistyka to przesyłka prosto ze słonecznych rejonów Morza Śródziemnego, czyli proste, wyraziste formy, nasycone barwy oraz dopełniająca całości, pieczęć słońca widniejąca na każdym opakowaniu.

Koncept komunikacyjny przyświecający projektowi nowych opakowań to chęć podkreślenia śródziemnomorskiego pochodzenia produktów.Odniesienia do tego słonecznego regionu znajdziemy zarówno w kolorystyce, jak i w pieczęci przedstawiającej słońce, którą opatrzono podpisem „Słońce Południa”.

Nowe opakowania pomidorów krojonych oraz sosów pomidorowych, przecierów i koncentratów  firmy Podravka są przykładem klasycznej estetyki wyrosłej w obszarze śródziemnomorskim. Niebieskie tło kontrastuje z czerwienią elementów graficznych i z białym, klasycznym w formie tekstem. Wszystkie pomidory przedstawione na opakowaniach są niczym „muśnięte słońcem”, co podnosiatrakcyjność produktu. Przejrzystość całej kompozycji i jej symetria to ukłon w stronę dotychczasowych opakowań oraz chęć wyróżnienia produktów na sklepowej półce.

Nowy projekt opakowań produktów pomidorowych jest spójny z tym obecnym w innych kategoriach. Wszystkie cechuje prostota, czytelność komunikatów i wyraziste barwy, dzięki czemu wpisują się w aktualne trendy wzornictwa.

Więcej na: www.podravka.pl oraz www.facebook.com/wspolnegotowanie

tagi: Podravka ,