Koncept komunikacyjny przyświecający projektowi nowych opakowań to chęć podkreślenia śródziemnomorskiego pochodzenia produktów.Odniesienia do tego słonecznego regionu znajdziemy zarówno w kolorystyce, jak i w pieczęci przedstawiającej słońce, którą opatrzono podpisem „Słońce Południa”.
Nowe opakowania pomidorów krojonych oraz sosów pomidorowych, przecierów i koncentratów firmy Podravka są przykładem klasycznej estetyki wyrosłej w obszarze śródziemnomorskim. Niebieskie tło kontrastuje z czerwienią elementów graficznych i z białym, klasycznym w formie tekstem. Wszystkie pomidory przedstawione na opakowaniach są niczym „muśnięte słońcem”, co podnosiatrakcyjność produktu. Przejrzystość całej kompozycji i jej symetria to ukłon w stronę dotychczasowych opakowań oraz chęć wyróżnienia produktów na sklepowej półce.
Nowy projekt opakowań produktów pomidorowych jest spójny z tym obecnym w innych kategoriach. Wszystkie cechuje prostota, czytelność komunikatów i wyraziste barwy, dzięki czemu wpisują się w aktualne trendy wzornictwa.
Więcej na: www.podravka.pl oraz www.facebook.com/wspolnegotowanie
tagi: Podravka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...