Selgros przyciąga klientów przede wszystkim szerokim wyborem towarów w bardzo korzystnych cenach. Właściciele sklepów, restauracji czy też prowadzący placówki opiekuńczo-wychowawcze znajdą tam potrzebne towary w odpowiednim opakowaniu. W każdej hali Selgros zgromadzonych jest około 40 tysięcy produktów spożywczych i przemysłowych. Oferta taka sama w całym kraju, uzupełniana jest lokalnie o produkty regionalne. Oceniając Selgros, klienci podkreślają również bardzo dobrą opiekę i pomoc ze strony pracowników sieci.
Ważnym ogniwem w budowaniu dobrych relacji z klientami są programy lojalnościowe. Selgros oferuje stałym klientom bardzo rozwinięty program bonusowo-rabatowy, w którym zyskać można do 5%.
Bardzo ważnym programem, który cały czas się rozwija, jest wprowadzony przez Selgros siedem lat temu Programpremia, w którym stali klienci mogą uzyskać oprócz atrakcyjnych nagród rzeczowych, także bony towarowe, za które zrobią kolejne zakupy.
„Od początku istnienia Programpremia jest dla nas bardzo ważną platformą komunikacji z klientami. Dzięki dobremu przygotowaniu i atrakcyjnej ofercie, zapisało się do niego już 15 tysięcy klientów naszej firmy” – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Działu Marketingu sieci Selgros.
Programpremia to program typu PAPR (Price And Person Relationship). Oznacza to, że klienci kupując określone produkty producentów, którzy zgłosili swój udział w programie, gromadzą punkty, które mogą wymieniać na atrakcyjne nagrody.
Katalog nagród okresowo się zmienia, głównie są to artykuły przydatne zarówno w biurze, jak i w domu, począwszy od drobiazgów typu długopisy i segregatory do notebooków i telewizorów. Punkty Programpremia można wymienić również na bony zakupowe.
Aby uczestniczyć w programie należy wypełnić formularz, który dostępny jest na internetowej stronie programu oraz w wydrukowanym katalogu dostępnym w Działach Obsługi Klienta Selgros. Każdy z uczestników programu regularnie może otrzymywać za pomocą wiadomości mailowych, lub SMS informacje o promocjach cenowych i dodatkowych akcjach promocyjnych niezamieszczanych w gazetkach Selgros oraz saldo swojego konta Programpremia.
Selgros Cash&Carry jest profesjonalnym partnerem dla wszystkich prowadzących działalność gospodarczą, a w szczególności dla gastronomii, cateringu, hotelarstwa, handlu detalicznego, sklepów, kiosków i stołówek, instytucji opieki społecznej oraz placówek oświatowo-wychowawczych.
Selgros Cash&Carry posiada w Polsce czternaście hurtowni zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (2 hale) i we Wrocławiu (2 hale), a już wiosną otworzy kolejną, 15. na Śląsku. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć do 20 hal.
tagi: Selgros ,
Zakończyła się XXVII edycja Targów Biznes Żywność...
Spółka na ostatniej prostej realizacji rocznego planu EBITDA...
Justyna Roguz z ponad 13-letnim doświadczeniem w sieciach...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej...