W odpowiedzi na potrzeby wymagających konsumentów, którzy cenią sobie jakość i funkcjonalność, marka NESCAFÉ Gold wprowadziła zmiany, które można poczuć wszystkimi zmysłami. Idealny dla prawdziwych kawoszy, intensywny aromat świeżo zmielonych ziaren to pierwsza z przełomowych innowacji, które oferuje marka.
Drugą z nich jest nowoczesna nakrętka z systemem szczelnego zamknięcia na klik, które sprawia, że kawa pozostaje dłużej świeża. Smak i aromat kawy chroni również szybko i estetycznie odklejana membrana – to pierwsze tak wygodne i eleganckie otwarcie dostępne na rynku kawy. Dopełnieniem zmian jest nowy, poręczny słoik o eleganckim kształcie.
Re-launchowi zostały poddane wszystkie kawy marki NESCAFÉ Gold, w tym:
Klasyczna NESCAFÉ Gold o głębokim smaku, który nadają jej specjalnie wyselekcjonowane ziarna.
NESCAFÉ Gold All’Italiana – kawa w prawdziwie włoskim stylu o charakterystycznym intensywnym smaku i mocnym aromacie.
Łagodna NESCAFÉ Gold Finesse o subtelnym, harmonijnym smaku i pełnym aromacie.
tagi: NESCAFÉ ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...