W odpowiedzi na potrzeby wymagających konsumentów, którzy cenią sobie jakość i funkcjonalność, marka NESCAFÉ Gold wprowadziła zmiany, które można poczuć wszystkimi zmysłami. Idealny dla prawdziwych kawoszy, intensywny aromat świeżo zmielonych ziaren to pierwsza z przełomowych innowacji, które oferuje marka.
Drugą z nich jest nowoczesna nakrętka z systemem szczelnego zamknięcia na klik, które sprawia, że kawa pozostaje dłużej świeża. Smak i aromat kawy chroni również szybko i estetycznie odklejana membrana – to pierwsze tak wygodne i eleganckie otwarcie dostępne na rynku kawy. Dopełnieniem zmian jest nowy, poręczny słoik o eleganckim kształcie.
Re-launchowi zostały poddane wszystkie kawy marki NESCAFÉ Gold, w tym:
Klasyczna NESCAFÉ Gold o głębokim smaku, który nadają jej specjalnie wyselekcjonowane ziarna.
NESCAFÉ Gold All’Italiana – kawa w prawdziwie włoskim stylu o charakterystycznym intensywnym smaku i mocnym aromacie.
Łagodna NESCAFÉ Gold Finesse o subtelnym, harmonijnym smaku i pełnym aromacie.
tagi: NESCAFÉ ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...