Wygląd dużej butelki mocno owocowego napoju spełnia życzenia społeczności FRUGO skupionej wokół profilu marki na Facebooku. Na podstawie wyniku przeprowadzonej tam ankiety firma FoodCare zdecydowała się dokładnie odtworzyć oryginalną butelkę, w której FRUGO sprzedawane było przed laty. Duża butla jest zatem szklana, ma taki sam kształt i zamykana jest taką samą klikającą nakrętką. Tym, co z pewnością wyróżnia ją na każdej sklepowej półce jest pojemność – trzykrotnie większa od dostępnych do tej pory standardowych (250 ml) butelek FRUGO.
„Codziennie na profilu marki pojawiały się dziesiątki wpisów z apelem o dużą butelkę FRUGO. Równie wiele otrzymywaliśmy mailem. Jako marka społeczna staramy się być jak najbliżej naszych konsumentów i z uwagą się im przysłuchiwać, dlatego napełniliśmy ich ulubionym napojem naprawdę duże butle, bo mocno owocowej spontaniczności i energii nigdy za wiele!” – mówi Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Czarne i białe FRUGO w dużych butelkach o pojemności 750 ml dostępne jest w sklepach na terenie całej Polski w sugerowanej cenie detalicznej 4,99 zł.
W wybranych sieciach handlowych do dużej butelki FRUGO dołączane są naklejki (fklejki) z zabawnymi hasłami. Najwięksi miłośnicy FRUGO będą mogli zebrać aż kilkanaście różnych kultowych haseł.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...